زمان مطالعه: 1 دقیقه

سارق طلاهای 18 میلیاردی در کوه‌چنار دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان کوه‌چنار از دستگیری سارق و کشف طلاجات سرقتی به ارزش 18 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.
27 تیر 1403
شناسه : 121189
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/121189
160+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان کوه‌چنار از دستگیری سارق و کشف طلاجات سرقتی به ارزش 18 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

 حادثه 24 - فرمانده انتظامی شهرستان کوه‌چنار از دستگیری سارق و کشف طلاجات سرقتی به ارزش 18 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسینعلی شیروانی در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت طلاجات از منزلی در شهرستان کوه‌چنار، به دلیل حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 وی بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی ضمن بازدید میدانی از محل وقوع جرم، تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری سارق آغاز کردند.

فرمانده انتظامی کوه‌چنار ادامه داد: کارآگاهان با اقدامات فنی مخفیگاه سارق را شناسایی و وی را در عملیاتی منسجم دستگیر و در بازرسی از منزلش حدود 18 میلیارد ریال طلای مسروقه (برابر نظر کارشناسان) را کشف کردند.

سرهنگ شیروانی با اشاره به اینکه سارق پس از اقرار به سرقت طلاجات از منزل مسکونی، برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، تصریح کرد: برخورد با سارقان در راستای برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان صورت می‌گیرد و مجرمان و مخلان نظم و امنیت بدانند فرزندان ملت در فراجا از عزمی راسخ در برخورد با آنان برخوردارند و اجازه هنجار شکنی را به هیچ کس نخواهند داد.

آخرین اخبار «حوادث فارس» را در صفحه حوادث فارس و حوادث شیراز حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر