زمان مطالعه: 1 دقیقه

جنایت خونین در پارک رازی مشهد/ قاتل در تهران دستگیر شد

رییس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی از دستگیری قاتل متواری شهروند مشهدی پس از ۴ شبانه روز تلاش کارآگاهان در تهران خبر داد.
26 تیر 1403
شناسه : 121148
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/121148
293+
بالا
رییس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی از دستگیری قاتل متواری شهروند مشهدی پس از ۴ شبانه روز تلاش کارآگاهان در تهران خبر داد.

 حادثه 24 - رییس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی از دستگیری قاتل متواری شهروند مشهدی پس از ۴ شبانه روز تلاش کارآگاهان در تهران خبر داد.

سرهنگ کارآگاه شفیع زاده در تشریح این خبر بیان داشت: در پی نزاع منجر به قتل جوانی ۲۰ ساله در پارک رازی مشهد با ضربات چاقو بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود؛ در ادامه و با توجه به متواری شدن متهم اقدامات فنی و پلیسی و با تعقیب و مراقبت  و رصد اطلاعاتی در طول ۴ شبانه روز متوالی ،محل اختفای متهم در شهر تهران شناسایی گردید .

سرهنگ شفیع زاده خاطر نشان کرد: بلافاصله تیم ویژه جنایی با اخذ نیابت قضایی به محل اختفای قاتل اعزام که نهایتا قاتل در یکی از محله های شرق تهران شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت و رصد کامل در یک عملیات ضربتی دستگیر می گردد و در ادامه تحقیقات و بازجویی ها اولیه متهم صریحا به قتل اعتراف می نماید

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر