زمان مطالعه: 1 دقیقه

جزئیات آتش سوزی هتل آپارتمانی در مشهد / 52 مسافر از مرگ نجات یافتند

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد از حریق یک هتل آپارتمان در خیابان کامیاب مشهد و تلاش ۷۰ دقیقه‌ای ۶۶ آتش‌نشان برای اطفای آن خبر داد.
22 تیر 1403
شناسه : 121008
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/121008
498+
بالا
معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد از حریق یک هتل آپارتمان در خیابان کامیاب مشهد و تلاش ۷۰ دقیقه‌ای ۶۶ آتش‌نشان برای اطفای آن خبر داد.

حادثه 24  معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد از حریق یک هتل آپارتمان در خیابان کامیاب مشهد و تلاش ۷۰ دقیقه‌ای ۶۶ آتش‌نشان برای اطفای آن خبر داد.

به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی مشهد، آتش پاد دوم حسن نجمی در خصوص جزئیات این خبر تشریح کرد: ساعت ۷ و ۳۴ دقیقه صبح امروز جمعه ۲۲ تیرماه در پی اعلام مرکز فرماندهی در خصوص حریق یک هتل آپارتمان بلافاصله ۲۲ خودرو از ایستگاه‌های ۴۴ و ۲۸ و ۱ و ۲۰ و ۵۴ و ۳ و ۶ و ۲۹ و ۱۰ و ۵۱ و ۳۷ به محل حادثه در خیابان شهید کامیاب اعزام شدند.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد افزود: با حضور آتش‌نشانان مشخص شد حریق در سوئیت طبقه پنجم هتل آپارتمان به وقوع پیوسته و منجر به محبوسی ۳۰ نفر شده بود که با سرعت عمل بالای آتش‌نشانان به محل امن منتقل شدند.

به گفته وی، ۱۵ نفر از محبوسین دچار دو گرفتگی و تنش گرمایی شده بودند که تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل شدند.

نجمی گفت: با توجه به حجم بالای دود گرفتگی آتش‌نشانان پس از اطفای حریق، با دستگاه توربوفن اقدام به تهویه کردند.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد ادامه داد: آتش‌نشانان پس از ۷۰ دقیقه تلاش نفس‌گیر در ساعت ۸ و ۴۴ دقیقه به مأموریت خود پایان ندادند.

وی تأکید کرد: نکته قابل توجه در این حادثه که توانست از بروز خسارات بیشتر و گسترش حریق پیشگیری کند، رعایت نکات ایمنی مانند درب‌های ضد حریق و فعال شدن سیستم اعلام و اطفای هتل مذکور بود که از سرایت آتش به دیگر طبقات جلوگیری به عمل آورد.

آخرین اخبار «حوادث خراسان رضوی» را در صفحه حوادث خراسان رضوی و حوادث مشهد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

دیدگاه ها
  • مسافر
    22 تیر 1403
    هتل دیپلمات معروف روبروی راه آهن بود. میگن از نشتی گاز شلنگ اجاق گاز بوده. باید بررسی بشه که این هتل ها چقدر موارد ایمنی رو رعایت می کنند یا فقط ظاهر کار رو درست می کنند

    پاسخ

    • Soveizi
      27 تیر 1403
      دوست عزیز سلام، سوئیت ها فاقد لوله کشی گاز هستند،آنش سوزی بعلت حمل و استفاده غیر مجاز وسیله پخت وپز (پیک نیک مسافرتی) توسط مهمان داخل سوئیت اتفاق افتاده است.

      پاسخ

پاسخ به :
= 5-4
ارسال نظر