زمان مطالعه: 1 دقیقه

گوشی قاپی خواهر و برادر در ایستگاه های اتوبوس مشهد

موتورسوار سابقه‌داری که با همدستی خواهرش در ایستگاه های اتوبوس گوشی قاپی می کرد، در حالی به چنگ قانون افتاد که تاکنون به 10 فقره جیب بری و کیف زنی هم اعتراف کرده است.
21 تیر 1403
شناسه : 120972
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/120972
223+
بالا
موتورسوار سابقه‌داری که با همدستی خواهرش در ایستگاه های اتوبوس گوشی قاپی می کرد، در حالی به چنگ قانون افتاد که تاکنون به 10 فقره جیب بری و کیف زنی هم اعتراف کرده است.

حادثه 24  موتورسوار سابقه‌داری که با همدستی خواهرش در ایستگاه های اتوبوس گوشی قاپی می کرد، در حالی به چنگ قانون افتاد که تاکنون به 10 فقره جیب بری و کیف زنی هم اعتراف کرده است.

در پی تماس شهروندان با پلیس110، مبنی بر گوشی قاپی دختر و پسر موتورسوار در بولوار شهید فرامرز عباسی، بلافاصله گروه گشت انتظامی با دستور سرهنگ روح ا... لطفی (رئیس کلانتری آبکوه) در حالی عازم محل سرقت شدند که تعدادی از شهروندان وظیفه شناس نیز به تعقیب دزدان مذکور پرداختند. طولی نکشید که نیروهای انتظامی، جوان موتورسوار را با همکاری شهروندان به دام انداختند ولی دختر جوان از صحنه حادثه گریخته بود.

با انتقال این متهم 26 ساله به مقر انتظامی، بازجویی‌های تخصصی از وی در دایره تجسس آغاز و مشخص شد که وی از دزدان حرفه ای است که سوابق متعدد کیفری نیز دارد. این سارق جوان که با مشاهده مستندات پلیس، چاره ای جز بیان حقیقت نداشت، لب به اعتراف گشود و گفت: دختری که از صحنه سرقت گریخت خواهرم «نازی» است که از حدود سه ماه قبل با همدستی دیگر کیف زنی و گوشی قاپی می‌کنیم! وی ضمن اقرار به آخرین گوشی‌قاپی در ایستگاه اتوبوس اضافه کرد: طعمه های خود را در مراکز شلوغ و به ویژه ایستگاه های اتوبوس شناسایی می کردیم و در فرصتی مناسب سرقت انجام می دادیم.گزارش روزنامه خراسان حاکی است: این سارق حرفه ای در حالی تاکنون به ارتکاب بیش از 10 فقره جیب بری، کیف زنی و گوشی قاپی اعتراف کرده که تاکنون نیز تحت تعقیب کارآگاهان پلیس آگاهی بوده است. تلاش های افسران دایره تجسس کلانتری آبکوه با دستورهای ویژه قضایی برای دستگیری خواهر این سارق موتور سوار ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث خراسان رضوی» را در صفحه حوادث خراسان رضوی و حوادث مشهد حادثه 24 بخوانید.

  صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر