زمان مطالعه: 1 دقیقه

ماجرای خالکوبی فرشته مرگ، شروع فاجعه روی گردن سارق مسلح چه بود؟

فرشته مرگ، شروع فاجعه» خالکوبی‌هایی است که در دو طرف گردنش انجام داده و به قول خودش این خالکوبی‌ها یک دنیا داستان به همراه دارد.
21 تیر 1403
شناسه : 120968
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/120968
717+
بالا
فرشته مرگ، شروع فاجعه» خالکوبی‌هایی است که در دو طرف گردنش انجام داده و به قول خودش این خالکوبی‌ها یک دنیا داستان به همراه دارد.

 حادثه 24  فرشته مرگ، شروع فاجعه» خالکوبی‌هایی است که در دو طرف گردنش انجام داده و به قول خودش این خالکوبی‌ها یک دنیا داستان به همراه دارد.

معنای این خالکوبی‌ها چیست؟

 من دشمنان زیادی دارم و فرشته مرگ را روی گردنم خالکوبی کردم تا دشمنان بدانند در صورتی که بخواهند به من آزاری برسانند، مثل فرشته مرگ به سراغ‌شان می‌روم و زندگی‌شان را می‌گیرم.

و خالکوبی دیگر؟

من عاشق دختری در محله‌مان هستم اما رقیب عشقی دارم. این خالکوبی را روی گردنم زدم که رقیب عشقی‌ام بداند اگر به دختر مورد علاقه‌ام نزدیک شود فاجعه‌ای شروع خواهد شد.

چرا دستگیر شدی؟

سرقت مسلحانه. وقتی به خواستگاری رفتم چون پول نداشتم دخترشان را به من ندادند بنابراین من هم تصمیم گرفتم سرقت کنم تا بتوانم شروط خانواده مهرناز، دختر مورد علاقه‌ام را انجام دهم.

چند سرقت انجام دادی؟

سرقت زیادی نتوانستیم انجام دهیم، کلاً 20 گرم طلا هم سرقت نکردیم. می‌خواستیم نقشه پنجمین سرقت خانه را اجرا کنیم که دستگیر شدیم. از دیوار بالا می‌رفتیم که همسایه دید و ما را لو داد.

اسلحه با خودتان داشتید؟

بله. ولی اصلاً استفاده نکردیم. با خودمان می‌بردیم که اگر یک وقتی کسی سر برسد با تهدید اسلحه بتوانیم فرار کنیم.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

  صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر