زمان مطالعه: دقیقه

زیباکلام پرده از ماجراهایش در زندان اوین برداشت

صادق زیباکلام ، علت «چهار ماه تعلیق حبس» خود را اعلام کرد.
19 تیر 1403
شناسه : 120881
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/120881
95+
بالا
صادق زیباکلام ، علت «چهار ماه تعلیق حبس» خود را اعلام کرد.

حادثه 24 -  صادق زیباکلام در کانال تلگرامی خود نوشت: مدتی می‌شود که مبتلا به سرطان شده‌ام و جدای از نقطه اولیه، متاسفانه به دو قسمت دیگر هم متاستاز داده و سرگرم شیمی درمانی و سایر معالجات هستم.

مسئولین اوین پس از اطلاع از وضعیتم به پزشکی قانونی اطلاع دادند و آنها هم از بخش آنکولوژی بیمارستان امام حسین(ع) استعلام نمودند. آقای دکتر”پیام آزاده” مسئول بخش آنکولوژی گزارشی از وضعیتم نوشتند و با مشورت نماینده پزشکی قانونی بیمارستان توصیه کردند که “بواسطه نیاز به مراقبت‌های تخصصی، تحمل کیفر ندارم.

تبلیغاترسالت بار
مسئولین زندان هم گزارش را باطلاع پزشکی قانونی میرسانند.اما مسئولین پزشکی قانونی که ظاهرا تصور میکردند من در بخش “مراقبت های ویژه مایوکلینیک نیویورک” بسرمیبرم، به مسئولین اوین پاسخ میدهند که در زندان مراقبت های لازم میتواند صورت بگیرد و با آزادی مشروطم موافقت نمیکنند.
مسئولین اوین به پزشکی قانونی یادآور میشوند که زندان امکان مراقبت از زندانی که دچارسرطان پیشرفته شده را ندارد.

کمیسیون تخصصی پزشکی قانونی در ۱۱تیرماه برای بررسی وضعیت من تشکیل جلسه میدهند. دکتر”مهدی آقایی” ریاست محترم دادسرای فرهنگ و رسانه که پرونده‌ام مربوط به آنها میشد، گام بلندی برایم برداشتند و بمن مرخصی دادند که خودم هم درآن جلسه شرکت کنم. چقدرهم اثربخش بود چون بلافاصله از زندان رفتم پزشکی قانونی که بهم اطلاع دادند پرونده‌ام ناقص است. دکتر”امامی”دربیمارستان رضوی مشهد به دادم رسیدند و گزارشات تومورهای سرطانی را ارسال کردند.

آخرین اخبار «حقوقی و قضایی» را در صفحه حقوقی و قضایی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر