زمان مطالعه: 1 دقیقه

تصادف مرگبار پراید و موتور سیکلت در خوشاب

فرمانده انتظامی شهرستان خوشاب از برخورد یک دستگاه خودرو سواری پراید با یک دستگاه موتورسیکلت با یک کشته و 4 مصدوم در این شهرستان خبر داد .
18 تیر 1403
شناسه : 120796
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/120796
158+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان خوشاب از برخورد یک دستگاه خودرو سواری پراید با یک دستگاه موتورسیکلت با یک کشته و 4 مصدوم در این شهرستان خبر داد .

حادثه 24 - فرمانده انتظامی شهرستان خوشاب از برخورد یک دستگاه خودرو سواری پراید با یک دستگاه موتورسیکلت با یک کشته و 4 مصدوم در این شهرستان خبر داد .

سرهنگ علیرضا دلیری در تشریح این خبر بیان داشت: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر یک مورد حادثه رانندگی در ابتدای جاده اصلی شهرستان خوشاب به فیروزه، بلافاصله گشت تصادفات به همراه نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.

 وی افزود: با حضور ماموران در محل و در بررسی های اولیه مشخص شد که راکب یک دستگاه موتورسیکلت پس از برخورد با یک دستگاه خودرو سواری پراید با 4 سرنشین به دلیل شدت جراحات وارده در دم فوت و 4 سرنشین سواری پراید نیز مصدوم که به مراکز درمانی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی خوشاب بیان داشت: علت دقیق این حادثخ رانندگی توسط کارشناس تصادفات پلیس راه در دست بررسی و راکب موتورسیکلت نیز توسط آمبولانس به سردخانه منتقا شد.

این مقام انتظامی در پایان از رانندگان وسایط نقلیه خواست؛ در هنگام رانندگی با رعایت سرعت مطمئنه و دقت و تمرکز کامل اقدام به رانندگی کنند تا از بروز این گونه حوادث ناگوار جلوگیری شود.

آخرین اخبار «حوادث خراسان رضوی» را در صفحه حوادث خراسان رضوی و حوادث مشهد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر