زمان مطالعه: دقیقه

زن خیلی جوان جایگزین آنجلینا جولی شد/ نامزد جدید بردپیت کیست؟+ تصاویر

عکس پُربازدید از نامزد جدید و خیلی جوان برد پیت توجه رسانه های جهان را جلب کرد. این زن جوان که قرار است جای خالی آنجلینا جولی در زندگی برد پیت را پر کند کیست ؟
18 تیر 1403
شناسه : 120761
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/120761
113+
بالا
عکس پُربازدید از نامزد جدید و خیلی جوان برد پیت توجه رسانه های جهان را جلب کرد. این زن جوان که قرار است جای خالی آنجلینا جولی در زندگی برد پیت را پر کند کیست ؟

حادثه 24 - عکس پُربازدید از نامزد جدید و خیلی جوان برد پیت توجه رسانه های جهان را جلب کرد. این زن جوان که قرار است جای خالی آنجلینا جولی در زندگی برد پیت را پر کند کیست ؟

 عکس پُربازدید از نامزد جدید و خیلی جوان برد پیت توجه رسانه های جهان را جلب کرد.

تصاویر جدیدی از برد پیت ۶۰ساله و نامزد جدید و خیلی جوانش، اینس د رامون در شبکه‌های اجتماعی پُربازدید شد.

برخی رسانه‌های هالیوودی سن رامون را ۳۱ و برخی دیگر ۳۴ عنوان کردند.

عکس پُربازدید از نامزد جدید و خیلی جوان برد پیت توجه رسانه های جهان را جلب کرد.


جنجال طلاق برد پیت و آنجلینا جولی
برد پیت و آنجلینا جولی پس از 10سال زندگی مشترک در سال 2014 باهم ازدواج کردند و از سال 2008 یک کاخ قدیمی به نام میراوال را در جنوب فرانسه خریدند که درنهایت در سال 2014 در همان کاخ ییلاقی مراسم ازدواج خود را برگزار کردند. حلقه نامزدی جولی براساس طراحی های اولیه پیت ساخته شد و یک سال طول کشید تا جواهرسازها کار ساخت آن را به پایان برسانند. قرارداد ازدواج آنها 101 صفحه داشت و در آن ذکر شده بود که در صورت طلاق، ثروت عظیم شخصی پیت و جولی که قبل از ازدواج شان به دست آمده بود محفوظ خواهد ماند و آنها سرپرستی فرزندان شان را به طور مشترک برعهده خواهند داشت اما در سپتامبر 2016 آنجلینا جولی به دلیل تفاوت‌های غیرقابل تطبیق پس از 2 سال ازدواج درخواست جدایی از پیت را داد و درخواست کرد که سرپرستی 6 فرزندشان را خودش بر عهده بگیرد.

برد پیت و آنجلینا جولیکلیک و کشیدن برای جابجایی

این زوج پیش از طلاق در فیلم «کنار دریا» (By the Sea) همبازی شدند. این فیلم داستان زن و شوهری را روایت می کرد که سعی داشتند زندگی مشترک شان را حفظ کنند اما این روش درمانی کارساز نشد و فیلم بازخورد منفی دریافت کرد و به جدایی جولی و پیت ختم شد. مادر برد پیت آنجلینا جولی را نمی بخشد چراکه معتقد است او زندگی پسرش را خراب کرده و برد پیت مخالف این است که مادرش شخصا و به تنهایی برای دیدن آنجلینا جولی برود. به خصوص اینکه از زمان طلاق آنها نتوانسته اند بچه‌ها را ببینند خشم مادر برد پیت را بیشتر برانگیخته است و او یقین دارد که جولی با پسرش با خشونت رفتار و درواقع با زندگی او بازی کرده است.

تازه ترین رویدادهای جهان را در صفحه اخبار جهان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

 

 

ارسال نظر