زمان مطالعه: دقیقه

عربستان به دنبال جذب این بازیکن است

نراتزوری دوباره به جذب مدافع پیشین ناپولی می‌اندیشد.
17 تیر 1403
شناسه : 120683
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/120683
102+
بالا
نراتزوری دوباره به جذب مدافع پیشین ناپولی می‌اندیشد.

حادثه 24 - نراتزوری دوباره به جذب مدافع پیشین ناپولی می‌اندیشد.

 کیم مین جائه، مدافع کره‌ای بایرن مونیخ انتخاب اول اینتر در صورت جدایی استفان دی فرای است.

طرفداری به نقل از گاتزتا دلو اسپورت نوشت، استفان دی فرای مورد توجه الاتحاد عربستان قرار گرفته است. این مدافع هلندی پس از بازی مقابل ترکیه در یورو ۲۰۲۴ اعلام کرد آینده خود را همچنان در اینتر می‌بیند اما پول سعودی‌ها ممکن است نظرش را تغییر دهد.

در صورت جدایی بازیکن سابق تیم‌های پی اس وی آیندهوون و لاتزیو، نراتزوری برای جذب کیم مین جائه وارد عمل خواهد شد. این بازیکن ۲۷ ساله در بایرن مونیخ متقاعد کننده کار نکرده و حتی اخیرا تبدیل به بازیکنی نیمکت‌نشین شده است. علاوه بر این باوارایی‌ها چند هفته قبل هیروکی ایتو را با ۳۰ میلیون یورو از اشتوتگارت خریداری کردند بنابراین جذب مدافع تیم ملی کره جنوبی برای باشگاه ایتالیایی غیرممکن نخواهد بود.

اینتر در تابستان ۲۰۲۲ زمانی که پاری سن ژرمن پیشنهادی ۵۰ میلیون یورویی برای جذب میلان اشکرینیار ارائه داد، وضعیت کیم را به‌عنوان جانشین زیرنظر داشت اما در نهایت او راهی ناپولی شد. اگر دی فرای با حدود ۱۰-۱۵ میلیون یورو جدا شود، نراتزوری قدرت خریدش برای جذب کیم افزایش پیدا خواهد کرد. باشگاه آلمانی یک سال قبل ۵۰ میلیون یورو برای خرید کیم پرداخت کرده و بدیهی است که در تابستان ۲۰۲۴ قیمت او کمتر خواهد بود.

 

آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 
ارسال نظر