زمان مطالعه: 1 دقیقه

پشت پرده توافق جنجالی یک تیم لیگ برتری با یک بازیکن

در پشت پرده توافق یک تیم لیگ برتری با یکی از بازیکنان تیم ملی ماجرای عجیبی وجود دارد
16 تیر 1403
شناسه : 120664
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/120664
88+
بالا
در پشت پرده توافق یک تیم لیگ برتری با یکی از بازیکنان تیم ملی ماجرای عجیبی وجود دارد

حادثه 24 -در پشت پرده توافق یک تیم لیگ برتری با یکی از بازیکنان تیم ملی ماجرای عجیبی وجود دارد

در نقل و انتقالات هر روز اخبار عجیبی در تیم های مختلف می شنویم. اخباری که بعضا جالب و خواندنی است و البته تعدادی از اخبار هم آنقدر عجیب و غریب است که دود از سر بلند می شود. اخیرا ماجرای عجیبی در خصوص توافق یکی از ستاره های لیگ برتر با یک تیم متمول لیگ شنیده شده و داستان جالبی دارد.

آقای ستاره که در تیمش جایگاه خوبی داشته و همواره در اردوهای تیم ملی هم حضور داشته، چندی قبل با یک تیم لیگ برتری توافق کرد تا سال بعد را در آن تیم بازی کند. این بازیکن ملی پوش که البته در تیم ملی بازیکن فیکسی نیست ولی در جام جهانی حضور داشته، در ماجرای واردات ماشین خارجی که به عنوان پاداش صعود به جام جهانی به بازیکنان تیم ملی داده شد، دست به کار جالبی زد. او به دلیل نداشتن نقدینگی و با توجه به رابطه خوبی که با یکی از مدیران ارشد تیم لیگ برتری داشت، از او برای وارد کردن ماشین گرانقیمت خود پول قرض کرد.

پولی که ستاره ملی پوش را حسابی نمک گیر کرد و این بازیکن قول داد به تیمی برود که این مدیر در آن حضور دارد. حالا و بعد از گذشت چند ماه، ستاره سرشناس لیگ که می شود از او به عنوان شاه ماهی نقل و انتقالات نام برد، قراردادش را با تیمش تمدید نکرد و به زودی راهی تیمی می شود که قبلا به مدیر این تیم قول داده بود.

آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر