زمان مطالعه: دقیقه

پیام وزیر کشور درباره میزان مشارکت در انتخابات

وزیر کشور گفت: امروز انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در کمال آرامش و امنیت با مشارکت بالغ بر ۳۰ میلیونی ایران قوی پایان یافت.
16 تیر 1403
شناسه : 120616
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/120616
104+
بالا
وزیر کشور گفت: امروز انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در کمال آرامش و امنیت با مشارکت بالغ بر ۳۰ میلیونی ایران قوی پایان یافت.

حادثه 24 - وزیر کشور گفت: امروز انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در کمال آرامش و امنیت با مشارکت بالغ بر ۳۰ میلیونی ایران قوی پایان یافت.
 احمد وحیدی اظهار داشت: از همه کسانی که در این انتخابات ایفای نقش کردند به خصوص مردم شریفمان چه در داخل چه در خارج، از رهبر انقلاب که منویات ایشان در خصوص انتخابات چراغ راه ما بود تشکر میکنم.

وی افزود: به آقای پزشکیان، رئیس جمهور منتخب مردم تبریک عرض میکنم.

وزیر کشور گفت: از مراجع تقلید، خانواده شهدا بویژه شهید رئیسی، دستگاه ها و وزارتخانه های مربوط، شورای نگهبان، شورای سران قوا، فرماندهی انتظامی، رسانه‌ها، وزارت خارجه، وزارت ارتباطات، دفاع، اطلاعات، سپاه، بسیج، ستادکل نیروهای مسلح و مردم کشور، فرمانداری ها، استانداری ها و وزارت کشور که در این چند ماه چندین انتخابات فشرده را برگزار کردند، تشکر میکنم.

احمد وحیدی در ادامه بیان کرد باید از وزارت اطلاعات که با توطئه‌های دشمن در این ایام مقابله کرد، تشکر کنم. همچنین قوه قضاییه نیز کمک کرد تا اخلالی در کار انتخابات ایجاد نشود. این انتخابات یک انتخابات نمونه بود.

وی تاکید کرد: شهید رئیسی و دولت او صادق الوعد بود و ما از ایشان آموختیم که امور کشور را به خوبی اداره کنیم. برخی حرف های نادرستی بیان کرده و سعی کردند در انتخابات خدشه وارد کنند ولی انتخابات در سلامت کامل برگزار شد.

وزیر کشور افزود: امروز رقابت ها به رفاقت و همکاری برای دستیابی به پیشرفت کشور تبدیل می شود.

احمد وحیدی درباره برگزاری مراسم تحلیف و تنفیذ رئیس جمهور منتخب هم خاطرنشان کرد: بعد از تایید صحت مراحل انتخابات از سوی شورای نگهبان، مراحل بعدی انتخابات در وقت خودش انجام می‌شود.

 آخرین اخبار اجتماعی را در صفحه اخبار اجتماعی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

ارسال نظر