زمان مطالعه: دقیقه

بازنده اولین مناظره پزشکیان بود یا جلیلی ؟ / کاربران فضای مجازی چه می گویند؟

کاربران شبکه‌های اجتماعی بلافاصله با اتمام مناظره اول دو نامزد دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، نظر خود را درباره مناظره عنوان کردند.
12 تیر 1403
شناسه : 120406
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/120406
326+
بالا
کاربران شبکه‌های اجتماعی بلافاصله با اتمام مناظره اول دو نامزد دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، نظر خود را درباره مناظره عنوان کردند.

حادثه 24 - کاربران شبکه‌های اجتماعی بلافاصله با اتمام مناظره اول دو نامزد دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، نظر خود را درباره مناظره امشب عنوان کردند.

بازنده بزرگ مناظره امشب مشخص شد 

با پایان یافتن مناظره داغ مسعود پزشکیان و سعید جلیلی، مردم در شبکه‌های اجتماعی به تحلیل و بررسی این مناظره پرداختند.

در میان نظرات مختلفی که درباره دو نامزد مطرح شده، یک نظر بیشترین تکرار را دارد و آن عدم رعایت بی طرفی صداوسیما نسبت به نامزدهاست. در واقع کاربران شبکه های اجتماعی معتقدند صداوسیما و مجری مناظره، امشب نتوانستند بی طرفی خود را نمایش دهند.

صداوسیما بازنده بزرگ مناظره 

هم در موضوع محاسبه زمان تخصیص یافته به نامزدها و هم در بخش پایانی و جمع بندی مسعود پزشکیان، انتقاد کاربران بسیار است. به این صورت که صداوسیما محاسبه زمان مصرفی را درست انجام نداده و قطعا زمان اختصاص یافته به سعید جلیلی بیشتر از مسعود پزشکیان است و هم در وقت جمع بندی پایانی پزشکیان، سعید جلیلی با پریدن وسط حرفهای او و عدم اجازه برای صحبت کردن پزشکیان، حق اظهار نظر پزشکیان را تلف کرد. این در حالی است که مجری مناظره نیز هیچ تذکری به جلیلی نداد و او تمام وقت جمع بندی پزشکیان را به گفتگوی دونفره تبدیل کرد که در حین حرف زدن پزشکیان نیز ادامه داشت.

این موضوع باعث عصبانیت و واکنش شدید کاربران شبکه های اجتماعی شده است به طوری که آذری جهرمی نیز با انتشار توئیتی ضمن اعتراض خواستار محاسبه دقیق و اعطای زمان از دست رفته در مناظره بعدی شده است.

شایان ذکر است کاربران به حضور وحید جلیلی، برادر سعید جلیلی به عنوان قائم مقام سیما، در این نوع برخورد و حمایت علنی از سعید جلیلی اشاره و اعتراض دارند.

آخرین اخبار «حقوقی و قضایی» را در صفحه حقوقی و قضایی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر