زمان مطالعه: 1 دقیقه

سد دریک سلماس 2 کودک و جوان 24 ساله را بلعید

رئیس اورژانس آذربایجان‌ غربی از غرق شدن دو کودک ۲ و ۱۰ ساله در رودخانه جغاتی میاندوآب و یک جوان ۲۴ ساله در سد دریک سلماس خبر داد.
09 تیر 1403
شناسه : 120244
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/120244
147+
بالا
رئیس اورژانس آذربایجان‌ غربی از غرق شدن دو کودک ۲ و ۱۰ ساله در رودخانه جغاتی میاندوآب و یک جوان ۲۴ ساله در سد دریک سلماس خبر داد.

حادثه 24 - رئیس اورژانس آذربایجان‌ غربی از غرق شدن دو کودک ۲ و ۱۰ ساله در رودخانه جغاتی میاندوآب و یک جوان ۲۴ ساله در سد دریک سلماس خبر داد.

  فرزین رضا زاده افزود: با حضور به‌موقع اورژانس، کودک دو ساله که فاقد علائم حیاتی بود توسط کارشناسان اورژانس میاندوآب احیا شد و کودک ۱٠ ساله که وضعیت ناپایداری داشت با مراقبت‌های پیش‌بیمارستانی به بیمارستان فاطمه زهرا(س) میاندوآب منتقل شد هر دو کودک برای مراقبت‌های تخصصی به ارومیه منتقل شدند. وی در ادامه با عنوان اینکه همچنین امروز یک جوان ۲۴ ساله به دنبال غرق شدگی در سد در یک سلماس جان خود را از دست داد، گفت: این جوان سلماسی که در حال شنا کردن در آب‌های پشت سد دریک بود، متاسفانه به‌ دنبال غرق شدگی جان خود را از دست داد.

رضا زاده تصریح کرد: پس از رهاسازی مصدوم از آب، فوت وی به‌دلیل گذشت زمان زیادی از غرق شدگی، تایید و به مراجع ذیصلاح تحویل داده شد.

آخرین اخبار «حوادث آذربایجان غربی» را در صفحه حوادث آذربایجان غربی و حوادث ارومیه حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر