زمان مطالعه: دقیقه

زن صیغه‌ای پارسا پیروزفر بمب خبری شد

ماجرای صیغه موقت پارسا پیروزفر، بهنام سریال "در انتهای شب" در فضای مجازی وایرال شد و باعث بحث های داغی میان کاربران شد.
06 تیر 1403
شناسه : 120084
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/120084
136+
بالا
ماجرای صیغه موقت پارسا پیروزفر، بهنام سریال "در انتهای شب" در فضای مجازی وایرال شد و باعث بحث های داغی میان کاربران شد.

حادثه 24 - ماجرای صیغه موقت پارسا پیروزفر، بهنام سریال "در انتهای شب" در فضای مجازی وایرال شد و باعث بحث های داغی میان کاربران شد.


سکانس پر حاشیه سریال "در انتهای شب" که به ماجرای صیغه موقت پارسا پیروزفر، بهنام سریال "در انتهای شب" اختصاص دارد در فضای مجازی وایرال شد

 سریال "در انتهای شب" با بازی پارسا پیروزفر، هدی زین العابدین و سحر گلدوست از پلتفرم فیلم نت پخش می شود. سکانس خواندن صیغه موقت در خانه به یکی از پرحاشیه ترین سکانس های سریال در اینروزها تبدیل شده است.

طوطیا نیوز نوشت: در انتهای شب نام یک مجموعهٔ نمایش خانگی ایرانی به کارگردانی آیدا پناهنده است که به تازگی از پلتفرم فیلم‌نت پخش میشود. این مجموعه به‌صورت یک مینی‌سریال 9 قسمتی تهیه شده است. یک زن و شوهر در مواجهه با مشکلات اقتصادی تصمیم می‌گیرند از یکدیگر جدا شوند.


پارسا پیروزفر (زادهٔ 22 شهریور 1351) بازیگر، کارگردان تئاتر و نمایش‌نامه‌نویس ایرانی است. او فعالیتش را در اوایل دههٔ 1370 با نقشی کوتاه در پری (1373) ساختهٔ داریوش مهرجویی آغاز کرد. او در سال 1382 نقش سربازی را در اشک سرما ایفا کرد و برای بازی در نقش یک معتاد در مهمان مامان ساختهٔ مهرجویی، نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر شد. او نقش اصلی مجموعهٔ تاریخی در چشم باد (1388–1389) و مجموعهٔ درام یاغی (1401) را بازی کرده است و مولوی را در فیلم زندگی‌‌نامه‌ای مست عشق (1403) به تصویر کشید.

وی در این سریال نقش بهنام را ایفا کرده است. و بازیگر نقش مقابل پیروزفر در این سکانس سحرگلدوست می باشد.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

آخرین اخبار چهره ها و افراد مشهور را در صفحه چهره ها حادثه 24 بخوانید.

 

ارسال نظر