زمان مطالعه: دقیقه

راز قتل پیک موتوری در اتوبان محلاتی فاش شد

مرد میانسالی که به عنوان پیک دلار مشغول به کار بوده جسدش در کنار اتوبان محلاتی تهران کشف شده و بعد از این که پلیس متوجه شغل این مرد شد با بازبینی دوربین های مداربسته راز قتل او با زدن جسمی سخت به سرش برملا شد.
05 تیر 1403
شناسه : 120051
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/120051
534+
بالا
مرد میانسالی که به عنوان پیک دلار مشغول به کار بوده جسدش در کنار اتوبان محلاتی تهران کشف شده و بعد از این که پلیس متوجه شغل این مرد شد با بازبینی دوربین های مداربسته راز قتل او با زدن جسمی سخت به سرش برملا شد.

حادثه 24 - مرد میانسالی که به عنوان پیک دلار مشغول به کار بوده جسدش در کنار اتوبان محلاتی تهران کشف شده و بعد از این که پلیس متوجه شغل این مرد شد با بازبینی دوربین های مداربسته راز قتل او با زدن جسمی سخت به سرش برملا شد.

در پی قتل هولناک یک موتورسوار که به عنوان پیک دلار کار می کرد راز جنایتی شوم برملا شد و مشخصی شود او به قتل رسیده و قاتلش دستگیر شده است. در ادامه جزئیات هولناک جنایت در اتوبان محلاتی تهران را در Niksalehi مشاهده کنید.

جنایت در اتوبان محلاتی تهران
پلیس در تحقیقات خود درخصوص کشف جسد یک مرد موتورسوار در اتوبان محلاتی تهران پی برد که این شخص پیک موتوری و در کار حمل و نقل دلار بوده است.

صبح امروز کشف جسد مرد میانسالی در اتوبان محلاتی از سوی رهگذران به مرکز فوریت‌ های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به همراه قاضی محسن اختیاری بازپرس ویژه قتل شعبه دوم دادسرای امور جرائم‌ جنایی راهی محل حادثه شدند و جسد مرد ۶۰ ساله‌ای را کنار موتورسیکلت خود مشاهده کردند که بر اثر اصابت جسم سخت به سرش به قتل رسیده بود.


کشف جسد یک مرد موتورسوار
در ابتدا وقوع حادثه تصادف مطرح شد اما با توجه به سالم بودن موتورسیکلت و اظهارات شهود مبنی بر درگیری مرد میانسال و ضرب و جرح وی با ضربه چوب، فرضیه وقوع جنایت برای تیم جنایی پررنگ شد.

جنایت در اتوبان محلاتی تهرانکشف جسد در اتوبان محلاتی تهران
تحقیقات ابتدایی نیز حکایت از آن داشت که مقتول پیک‌ موتوری بوده و دلار حمل می‌ کرده که همین ماجرا شک کارآگاهان را برانگیخته بود و این سرنج قتل هولناک این مرد بوده است.

راز جنایت در اتوبان محلاتی تهران
پس از پایان تحقیقات میدانی در صحنه جرم، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی ماموریت یافتند با اقدامات اطلاعاتی و بازبینی دوربین‌ های مداربسته اتوبان محلاتی، ابتدا هویت عامل جنایت را شناسایی و سپس نسبت به دستگیری وی اقدام کنند.

به دستور قاضی اختیاری از شعبه دوم دادسرای امور جرائم‌ جنایی، جسد برای معاینات دقیق‌ تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات کارآگاهان جنایی اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ همچنان ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر