زمان مطالعه: دقیقه

شوک در نساجی مازندران / دلیل کناره گیری‌ها چیست؟

پس از تصمیم مدیرعامل نساجی برای واگذاری امتیاز این باشگاه، حالا ساکت الهامی نیز پس از مأموریت موفقیت آمیز و حفظ تیم در لیگ برتر، از سمت خود کناره گیری کرد.
02 تیر 1403
شناسه : 119859
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/119859
97+
بالا
پس از تصمیم مدیرعامل نساجی برای واگذاری امتیاز این باشگاه، حالا ساکت الهامی نیز پس از مأموریت موفقیت آمیز و حفظ تیم در لیگ برتر، از سمت خود کناره گیری کرد.

حادثه 24 - پس از تصمیم مدیرعامل نساجی برای واگذاری امتیاز این باشگاه، حالا ساکت الهامی نیز پس از مأموریت موفقیت آمیز و حفظ تیم در لیگ برتر، از سمت خود کناره گیری کرد.

زلزله در نساجی مازندران!

 هواداران نساجی ظرف مدت زمان اندکی، با دو خبر شوکه کننده روبرو شدند. پس از آنکه رضا حدادیان، مالک این باشگاه از تصمیم خود برای واگذاری امتیاز این باشگاه خبر داده بود، حالا ساکت الهامی نیز با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش، از هدایت این تیم کناره گیری کرد.

الهامی که در میانه‌های لیگ گذشته جانشین لوکاس آلکاراز شد و هدایت نساجی را برای دومین بار در دست گرفت، موفق شد به لطف کسب نتایج خوب در هفته.های پایانی، این تیم را در لیگ برتر حفظ کند.

در شرایطی که پیش از این عنوان شده بود که مدیران باشگاه نساجی با ساکت الهامی برای ادامه همکاری در فصل آینده به توافقات اولیه دست یافته‌اند، اما حالا الهامی با انتشار پستی طولانی، اعلام کرد که از سمت خود در نساجی کناره گیری کرده است.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران پس از خبر واگذاری این باشگاه، از سمت خود کناره‌گیری کرد.

ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال نساجی، بعد از تصمیم به واگذاری این باشگاه توسط رضا حدادیان (مالک باشگاه)، در صفحه شخصی خود از این تیم کناره‌گیری و خداحافظی‌اش از نساجی را اعلام کرد.

باشگاه نساجی به فروش گذاشته شد

روز گذشته خبر واگذاری باشگاه نساجی توسط مالک این باشگاه اعلام شد.

 

 

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه 24 بخوانید.

 

ارسال نظر