زمان مطالعه: 1 دقیقه

برادرکشی در کرمانشاه به خاطر اختلافات شخصی

رییس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت: یک جوان ۲۶ ساله که به دلیل مشکلات شخصی اقدام به قتل برادرش کرده و سپس متواری شده بود شناسایی و دستگیر شد.
29 خرداد 1403
شناسه : 119664
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/119664
140+
بالا
رییس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت: یک جوان ۲۶ ساله که به دلیل مشکلات شخصی اقدام به قتل برادرش کرده و سپس متواری شده بود شناسایی و دستگیر شد.

حادثه 24 - رییس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت: یک جوان ۲۶ ساله که به دلیل مشکلات شخصی اقدام به قتل برادرش کرده و سپس متواری شده بود شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ علی کرمی روز یکشنبه با اعلام این خبر افزود: پس از وقوع قتل جوان ۳۴ ساله ای در شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

 وی ادامه داد: کاراگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات گسترده و کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه قاتل متواری در یکی از شهرک های حاشیه ای کرمانشاه شدند.

رییس پلیس آگاهی استان کرمانشاه یادآور شد: کاراگاهان پس از هماهنگی های لازم محل را به محاصره درآورده و طی عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی موفق به دستگیری قاتل ۲۶ ساله شدند.

سرهنگ کرمی اضافه کرد: متهم دستگیر شده پس از انتقال به پلیس آگاهی و در بازجویی های انجام گرفته به قتل برادرش اعتراف و عنوان کرد به خاطر مشکلاتی که با او داشته دست به چنین اقدامی زده است.

وی با بیان اینکه پرونده ای در این راستا تشکیل شده است گفت: متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

آخرین اخبار «حوادث کرمانشاه» را در صفحه حوادث کرمانشاه حادثه 24 بخوانید.

 صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر