زمان مطالعه: دقیقه

خوش چهره‌ترین دختر ورزشکار ایرانی / کاپیتان تیم ملی بانوان کیست ؟

ویدویی از آیتک سلامت والیبالست تیم تبریز وایرال شده است که توجه بسیاری از کاربران و خواننده های شبکه های اجتماعی را جلب کرده است.
29 خرداد 1403
شناسه : 119643
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/119643
1388+
بالا
ویدویی از آیتک سلامت والیبالست تیم تبریز وایرال شده است که توجه بسیاری از کاربران و خواننده های شبکه های اجتماعی را جلب کرده است.

حادثه 24 - ویدویی از آیتک سلامت والیبالست تیم تبریز وایرال شده است که توجه بسیاری از کاربران و خواننده های شبکه های اجتماعی را جلب کرده است.

چهره خیره کننده کاپیتان تیم ملی بانوان 

 آیتک سلامت قراملکی معروف به آیتک سلامت (زادهٔ ۱۱ دی ۱۳۷۹ در تبریز) یک بازیکن تیم ملی والیبال زنان ایران است.

او در سال ۱۳۹۵ کاپیتان تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران در مسابقات قهرمانی آسیا در چین بود.

او در سال ۱۳۹۶ کاپیتان تیم ملی والیبال زنان ایران بود وی به عنوان بازیکن پشت خط زن تیم جوانان دختر ایران، در مسابقات قهرمانی جوانان دختر آسیا در سال ۱۳۹۷ حضور داشت و در مسابقات قهرمانی آسیا رده سنی امید حضور پیدا کرد.

درخشش آیتک سلامت در والیبال 


ارمون آنلاین نوشت: آیتک سلامت از دختران زیبا و بااستعداد ایرانی است که در حوزه والیبال حسابی می‌درخشد. او که تجربه کاپیتانی تیم والیبال نوجوانان را هم در کارنامه خود دارد، یک دهه هشتادی تبریزی است.

لقب ارزشمندترین بازیکن لیک برتر والیبال زنان ایران

البته متولد سال ۱۳۷۹ است، ولی دیگر او را دهه هشتادی حساب می‌کنیم. آیتک افتخارات متنوعی از جمله مدال نقره بازی‌های کشورهای اسلامی را کسب کرده است و لقب ارزشمندترین بازیکن لیک برتر والیبال زنان ایران را در سال ۱۴۰۱ به خود اختصاص داده است.

آیتک سلامت فقط حرفه‌ای و کاربلد در والیبال نیست. او سیمای خوشی هم دارد و در زمینه استایلینگ خوش‌سلیقه است. در این مقاله، نگاهی خواهیم داشت به تیپ و استایل‌های آیتک. با ما همراه باشید.

 

این روزها، دختران جوان در شکوفاکردن استعدادهایشان مصمم‌تر از هر زمان دیگری هستند. محدودیت‌ها دیگر معنای خود را برای آن‌ها از دست داده‌اند. یکی از زیباترین جنبه‌های این تلاش و تغییر روند زندگی، در سبک پوشش و ظاهر هم دیده می‌شود. در واقع، دختران ایرانی تک‌بعدی ظاهر نمی‌شوند و به‌رغم تلاش و تمرکزی که برای موفقیت در زمینه بروز استعدادهای خود به‌خرج می‌دهند به بخش‌های دیگر زندگی‌شان هم دقت زیادی دارند.

برای مثال، نگاهی به سبک زندگی آیتک در شبکه‌های اجتماعی و استایل او نشان می‌دهد که نسبت به مقوله استایلینگ بی‌توجه نیست و بسیار پرشور و خوش‌سلیقه بخش‌های دیگر زندگی‌اش را هم در کنار ورزش مدیریت می‌کند. او همیشه توجه خاصی به رعایت نکات استایلینگ دارد. لباس‌هایی که از او می‌بینیم، آراسته و متناسب با موقعیت‌های مختلف هستند.

او در زمینه آرایش مو و صورت هم دقیق است و خوب عمل می‌کند. البته چهره زیبایی که دارد هم در جلوه‌گری بیشتر استایلش نقش پررنگی دارد. در تصویر بالا هم او را در روز تولدش مشاهده می‌کنید. او با استایل مونوکرومی مشکی و آراسته ظاهر شده و آرایش صورت و موهایش هم دل‌نشین است.

 

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

آخرین اخبار روز را در صفحه اخبار روز حادثه 24 بخوانید.

 

ارسال نظر