زمان مطالعه: 1 دقیقه

فروشنده برنج در گیلان کلاهبردار از آب درآمد

فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری فردی که با ترفند خرید و فروش برنج از مردم ۲۵۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.
26 خرداد 1403
شناسه : 119541
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/119541
148+
بالا
فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری فردی که با ترفند خرید و فروش برنج از مردم ۲۵۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

حادثه 24  فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری فردی که با ترفند خرید و فروش برنج از مردم ۲۵۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

سردار عزیزالله ملکی روز شنبه با بیان اینکه در پی ارجاع چند فقره پرونده کلاهبرداری از طریق خرید و فروش برنج به پلیس آگاهی استان، بلافاصله پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت، افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات نسبت به جمع‌آوری ادله و مستندات لازم اقدام و متهم سابقه‌دار این پرونده‌ را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری این فرد و اعتراف وی پس از مواجهه با مدارک، شواهد و مستندات به بزه انتسابی خود مبنی بر چهار فقره کلاهبرداری از طریق خرید و فروش برنج به مبلغ تقریبی ۲۵۰ میلیارد ریال خبر داد و بیان کرد: کلاهبردار ۴۵ ساله با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان با اعلام اینکه افراد سودجو و کلاهبردار از هر شیوه‌ای برای رسیدن به مقاصد شوم خود و فریب افراد استفاده می‌کنند، خاطرنشان کرد: در این زمینه مردم باید دقت و هوشیاری خود را در مواجهه با این افراد بکار ببرند و در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

آخرین اخبار «حوادث گیلان» را در صفحه حوادث گیلان و حوادث رشت حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

ارسال نظر