زمان مطالعه: دقیقه

جنجال آفرینی رضا جاودانی کمیته انضباطی را وادار به واکنش کرد

ویدیوهایی از اظهارات جنجالی رضا جاودانی، عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درخصوص فساد در فوتبال، به صورت گسترده‌ای در فضای مجازی منتشر شد.
26 خرداد 1403
شناسه : 119525
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/119525
102+
بالا
ویدیوهایی از اظهارات جنجالی رضا جاودانی، عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درخصوص فساد در فوتبال، به صورت گسترده‌ای در فضای مجازی منتشر شد.

حادثه 24 - ویدیوهایی از اظهارات جنجالی رضا جاودانی، عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درخصوص فساد در فوتبال، به صورت گسترده‌ای در فضای مجازی منتشر شد.

واکنش جدی کمیته انضباطی به اظهارات جنجالی رضا جاودانی
کمیته اخلاق فدراسیون در نامه‌ای به رئیس کمیته انضباطی خواست که با عنایت به مصاحبه اخیر عضو کمیته انضباطی (رضا جاودانی) در یکی از رسانه‌ها، مستندات لازم پیرامون ادعاهای نامبرده مبنی بر اطلاع از فساد اهالی فوتبال را به قید فوریت کمیته اخلاق ارسال کند تا تصمیم قانونی در این باره اتخاذ شود.

صحبت‌های رضا جاودانی در مورد پرونده فساد در فوتبال ایران بسیار واکنش برانگیز شده و او حالا باید مستندات خود را در اختیار کمیته اخلاق بگذارد‌.

ابوالفضل حسن‌زاده، رئیس کمیته انضباطی در این خصوص گفت: حفظ حرمت و آبروی افراد مورد تاکید همیشگی ما بوده است. از طرف دیگر، با عنایت به اصل برائت و اینکه تنها رکن قانونی رسیدگی به جرایم اشخاص حقیقی و حقوقی مرجع قضایی صالحه است، با توجه به صحبت‌های مطرح شده از سوی رضا جاودانی در مصاحبه با یک رسانه، این اظهارات صرفا دیدگاه شخصی وی بوده و هیچ‌گونه ارتباطی با جایگاه تشکیلاتی نامبرده نداشته، ندارد و نخواهد داشت.

وی افزود: ارکان قضایی فدراسیون طبق قوانین و آیین‌نامه‌های فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا از هرگونه مصاحبه، گفت‌وگو و… ممنوع هستند. اگر هم اطلاعاتی وجود دارد، می‌بایست در اختیار مراجع قضایی قرار گیرد و در این باره فدراسیون فوتبال هم کما فی‌السابق همکاری‌های کامل و تنگاتنگی با مراجع ذی‌ربط خواهد داشت.

 

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه 24 بخوانید.

 

ارسال نظر