زمان مطالعه: دقیقه

عکس خانوادگی مسعود پزشکیان با خاتمی

عکس جالب از دختر، پسران و نوه های مسعود پزشکیان در کنار سید محمد خاتمی منتشر شد.
25 خرداد 1403
شناسه : 119467
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/119467
858+
بالا
عکس جالب از دختر، پسران و نوه های مسعود پزشکیان در کنار سید محمد خاتمی منتشر شد.

حادثه 24 - عکس جالب از دختر، پسران و نوه های مسعود پزشکیان در کنار سید محمد خاتمی منتشر شد.

محمدعلی ابطحی به حمایت سید محمد خاتمی از پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری واکنش نشان داد.

محمدعلی ابطحی فعال سیاسی اصلاح طلب در واکنش به حمایت سیدمحمد خاتمی از مسعود پزشکیان در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

‏اعلام نظر آقای‌خاتمی درمورد رای‌دادن به‌ دکتر پزشکیان نقطه عطفی‌در انتخابات این‌ دوره است.

هیچکس ادعا نمی‌کند که رییس‌جمهور ، هرکه باشد می تواند معجزه کند اما وقتی‌ سیداصلاحات که بهترین دوران اقتصادی و سیاسی و اجتماعی را در کارنامه دوران ریاست‌جمهوری اش داشته است، رسما هم در انتخابات شرکت می‌کند و هم به پزشکیان رأی میدهد، تلاش برای رأی آوری پزشکیان، تلاش برای زنده نگهداشتن دستاوردهای مردم محور و آزادی‌خواهانه دوران اصلاحات است.

نسل های موجود در این نزدیک به سی سال خیلی دروغ تاریخی در مورد دوران آقای خاتمی شنیده اند اما به نسل جدید توصیه می‌کنم در مورد دوران اصلاحات کمی مطالعه کنند.

با رأی ندادن وضع موجود تثبیت می‌شود .با رأی به پزشکیان بعد از اعلام خاتمی امکان وزیدن نسیم اصلاحی و آزادیخواهانه آن دوران وجود دارد.

جوهر وجودی پزشکیان اصلاح طلب، عدالت محور ومردم سالار است.

عکس از خودم در افطاری آقای خاتمی به وزرا ، (پزشکیان و دختر و خانواده هاشان)

اعلام حمایت سیدمحمد خاتمی از پزشکیان

سید محمد خاتمی گفت: اعلام می کنم که به عنوان یک شهروند طالب خیر و صلاح ملت و اصلاح امور، به دکتر پزشکیان رأی خواهم داد.

مسعود پزشکیان عصر روز پنجشنبه 24 خردادماه با حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی دیدار کرد.

به پزشکیان رأی می‌دهم

جماران روایت کرد: در این دیدار، رئیس دولت اصلاحات با تقدیر از ساده زیستی، پاکدستی، مردم گرایی، شجاعت و پایبندی دکتر پزشکیان به موازین اخلاقی، اظهار امیدواری کرد تا جامعه ی خواستار تحول و اصلاح رویکردها و رویه های حاکم؛ برنامه ها، اولویت ها و گروه همکاران ایشان را در جهت خواسته های خود ببیند و اعتماد جامعه به دولت و انتخابات برگردد.

سید محمد خاتمی گفت: همانگونه که پیش از تایید صلاحیت نامزدها گفته ام، خود را متعهد به حمایت از نامزدهای جبهه اصلاحات می دانم.

وی افزود: حال با ابراز تأسف از ردّ ناموجه بسیاری از نامزدهای شایسته، اعلام می کنم که به عنوان یک شهروند طالب خیر و صلاح ملت و اصلاح امور، به دکتر پزشکیان رأی خواهم داد.

 پسر پزشکیان در حال کشاورزی 


فیلمی از پسر پزشکیان در حال بیل زدن در زمین کشاورزی منتشر شد که جزو فیلم های پربازدید این روزها به شمار می آید.


ویدئویی از پسر پزشکیان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری که مشغول بیل زدن و کار کشاورزی است که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است. این فیلم نشان می دهد که فرزند پزشکیان مانند دیگر مردم کشور به کار و تلاش علاقه مند است. مشخص است که در زندگی خانوادگی مسعود پزشکیان خبری از رفاه و پول پاشی نیست.

 

اطلاعاتی که از زندگی خصوصی مسعود پزشکیان در دست است به شرح زیر است:

مسعود پزشکیان متولد هفتم مهر ماه سال ۱۳۳۳ است.

پزشکیان در سال ۱۴۰۰ گفت: همسرش ۱۷ سال است که در یک تصادف درگذشته و چهار فرزند دارد. او گفته همسرش پزشک متخصص زنان بوده و پس از درگذشت همسرش دیگر ازدواج نکرده است.

مسعود پزشکیان تحصیلات ابتدایی خود را در زادگاهش مهاباد آذربایجان غربی طی کرد و سپس به مرکز استان رفت و در هنرستان کشاورزی ارومیه، دیپلم صنایع غذایی گرفت. پس از اخذ دیپلم در سال ۱۳۵۲ جهت انجام خدمت سربازی به شهر زابل در استان سیستان و بلوچستان منتقل شد و در همین دوره بود که به پزشکی علاقه پیدا کرد و در نتیجه در سال ۱۳۵۴ و پس از اتمام خدمت سربازی، دیپلم دوم خود را در رشته علوم تجربی اخذ کرد و در سال ۱۳۵۵ در رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز پذیرفته شد.

پزشکیان دوره پزشکی عمومی خود را در سال ۱۳۶۴ به پایان رساند و در سمت مربی فیزیولوژی شروع به تدریس در دانشکده پزشکی کرد. در سال ۱۳۶۹ تخصص خود در رشته جراحی عمومی را از دانشگاه علوم پزشکی تبریز اخذ کرد و سپس در سال ۱۳۷۲ فوق تخصص جراحی قلب را از دانشگاه علوم پزشکی ایران دریافت کرد و بلافاصله در بیمارستان قلب شهید مدنی تبریز استخدام شد که بعدها رئیس این بیمارستان شد.

 

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

آخرین اخبار روز را در صفحه اخبار روز حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر