زمان مطالعه: دقیقه

احمدی نژاد هم تأیید صلاحیت نشد

لاریجانی دوباره رد صلاحیت شد

بر اساس اخبار غیر رسمی نتایج احراز صلاحیت شدگان ریاست جمهوری تا ساعتی دیگر اعلام می‌شود.
20 خرداد 1403
شناسه : 119187
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/119187
346+
بالا
بر اساس اخبار غیر رسمی نتایج احراز صلاحیت شدگان ریاست جمهوری تا ساعتی دیگر اعلام می‌شود.

حادثه 24 - بر اساس اخبار غیر رسمی نتایج احراز صلاحیت شدگان ریاست جمهوری تا ساعتی دیگر اعلام می‌شود.
لاریجانی رد صلاحیت شد

بر اساس اخبار غیر رسمی از منابع آگاه، نتایج بررسی‌های شورای نگهبان در احراز صلاحیت کاندیدا‌ها تا ساعاتی دیگر از طریق رسانه ملی اعلام خواهد شد.

شنیده‌ها حاکی از این است که احراز صلاحیت علی لاریجانی داوطلب چهاردهم دوره انتخابات ریاست جمهوری، مورد تأیید شورای نگهبان واقع نشده است.

احمدی نژاد هم رد صلاحیت شد

محمود احمدی‌نژاد، رئیس دولت نهم و دهم که برای حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری پیش‌رو اعلام آمادگی کرده بود، از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شده است.

بنابر آنچه خبرفوری روایت می‌کند، صلاحیت احمدی‌نژاد از سوی شورای نگهبان رد شده است.

بذرپاش هم در لیست تأیید صلاحیت شده ها نبود

آنطور که شواهد نشان می دهد اسم مهرداد بذرپاش، وزیر راه دولت شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی هم جزو لیست تایید صلاحیت شده ها نیست.

هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان قانون اساسی با انتشار توئیتی نوشت: « با اتمام بررسی‌ صلاحیت داوطلبان چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شورای نگهبان، فهرست اسامی نامزدهای احراز صلاحیت شده به وزارت کشور ارسال شد.»

در همین حال، گمانه زنی ها درباره اسامی افراد تایید صلاحیت شده در محافل سیاسی - رسانه ای شدت یافته است. براساس این گمانه زنی ها، صلاحیت علی لاریجانی و محمود احمدی نژاد تایید نشده است.

لیست تأیید صلاحیت شده ها

6 کاندیدا برای انتخابات ریاست جمهوری رقابت خواهند کرد

مهر در این باره نوشت: بر اساس اطلاع از منابع غیر رسمی و آگاه، احراز صلاحیت علیرضا زاکانی، سعید جلیلی، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی، محمد باقر قالیباف و مسعود پزشکیان از طرف شورای نگهبان واقع شده و مورد تأیید قرار گرفته است.

 

 شایان ذکر است؛ بر اساس اصل ۱۳۱ قانون اساسی و در پی شهادت آیت الله رئیسی باید حداکثر ظرف ۵۰ روز از سی‌ام اردیبهشت ۱۴۰۳ انتخابات ریاست جمهوری برگزار شود که بر این اساس در هشتم تیر ۱۴۰۳ این انتخابات برگزار خواهد شد.

 

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

آخرین اخبار روز را در صفحه اخبار روز حادثه 24 بخوانید.

 

ارسال نظر