زمان مطالعه: 4 دقیقه

قتل وحشتناک 4 نفر در تهران / پاسور، قلیان و جای پارک 3 دلیل درگیری خونین در پایتخت

روز جمعه گذشته در جریان 3 درگیری در تهران 4 نفر به قتل رسیدند. اما جزئیات این قتل‌ها چه بود در افرادی که به قتل رسیدند چه کسانی بودند؟
19 خرداد 1403
شناسه : 119149
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/119149
171+
بالا
روز جمعه گذشته در جریان 3 درگیری در تهران 4 نفر به قتل رسیدند. اما جزئیات این قتل‌ها چه بود در افرادی که به قتل رسیدند چه کسانی بودند؟

حادثه 24 - روز جمعه گذشته در جریان 3 درگیری در تهران 4 نفر به قتل رسیدند. اما جزئیات این قتل‌ها چه بود در افرادی که به قتل رسیدند چه کسانی بودند؟

یکی از آثار گرم شدن هوا، وقت گذراندن بیشتر جوانان در خارج از خانه و مشغول شدن آنها به بازی و سرگرمی است. اما گاهی هولناک ترین درگیری‌ها در همین تفریحات شکل می‌گیرد. درست مانند حادثه که شامگاه جمعه در یکی از محله های پایتخت رخ داد. آن شب چند جوان که همگی کمتر از ۳۰سال سن دارند، در پاتوق خود جمع شده بودند تا پاسور کنند. آنها با هم شرط بندی کرده و برای یکدیگر کری می خواندند اما رفته رفته کری‌خوانی‌ها بین برنده و بازنده باعث وقوع یک درگیری خونین شد. یکی از پسران جوان که به شدت عصبانی بود، با چاقو ضرباتی به دیگری زد و هرچند جوان مجروح به بیمارستان انتقال یافت اما به دلیل شدت خونریزی جانش را از دست داد. گزارش این جنایت به قاضی سالار صنعتگر بازپرس جنایی تهران اعلام شد و به دستور وی جسد مقتول به پزشکی قانونی انتقال یافت. همچنین تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران، ماموریت یافتند تا عامل جنایت را که پس از قتل پسر جوان پا به فرار گذاشته بود، دستگیر کنند. این درگیری در شرایطی اتفاق افتاد که به‌ گفته شاهدان متهم به قتل، ناگهان خشمگین شد و کنترلش را از دست داد.

درگیری به خاطر یک قلیان

عدم کنترل خشم، مهم ترین دلیل وقوع درگیری‌های خیابانی است. حادثه دیگری که روز جمعه هجدهم خرداد ماه در پایتخت رخ داد، بر سر قلیان بود.

جوانی به نام فرهاد، ‌قلیان خود را به دوستش محسن امانت داده بود. او چندین بار از دوستش خواسته بود تا قلیان را برگرداند اما محسن امانت دار خوبی نبود و بدقولی می‌کرد. روز حادثه فرهاد تصمیم گرفت به سراغ دوستش محسن برود و هرطور شده قلیانش را پس بگیرد. او با پرس و جو از دوستان و بچه های محل متوجه شد که محسن برای انجام بازی های اینترنتی به گیم نت رفته است. او به سراغ محسن رفت اما بین آنها مشاجره سختی درگرفت که به بیرون از گیم نت هم کشیده شد. هردو به شدت عصبانی بودند و در این هنگام بود که محسن ۲۹ساله با چاقو به فرهاد ۲۳ساله ضربه زد.

وقتی فرهاد روی زمین افتاد، محسن قصد فرار داشت که یکی از دوستان فرهاد به هواخواهی از دوستش، به سمت قاتل هجوم برد و با چاقو ضربه ای به وی زد. فرهاد و محسن که به شدت مجروح شده بودند به بیمارستان انتقال یافتند اما هردوی آنها جانشان را از دست دادند. به دنبال این حادثه و گزارش ماجرا به بازپرس جنایی تهران، تحقیقات برای دستگیری قاتل محسن ادامه دارد.

قتل به خاطر جای پارک خودرو

صفحه حوادث روزنامه‌ها را که مرور کنید، با درگیری‌های مرگبار زیادی روبه‌رو می شود که بر سر جای پارک ماشین رخ داده‌اند. مثل سومین جنایتی که روز جمعه در پایتخت رخ داد. ماجرا از این قرار بود که راننده خودرویی قصد داشت در یکی از خیابان های گاندی پارک کند اما یک دستگاه خودروی جک که ۳ سرنشین داشت در خیابان توقف کرده و به نظر می رسید راننده جک هم قصد پارک ماشینش را داشته است که درگیری میان دو راننده بر سر جای پارک شکل گرفت. پایان این دعوا اما اتفاق مرگباری رقم خورد و یکی از سرنشینان جک، با چاقو ضربه ای به راننده خودروی دیگر زد. وقتی راننده جوان غرق در خون روی زمین افتاد، سرنشینان جک به سرعت از محل حادثه گریختند و با تماس شاهدان با پلیس و اورژانس، پیکر جوان مجروح به بیمارستان انتقال یافت اما وی به دلیل شدت جراحات وارده جانش را از دست داد و حالا تحقیقات برای دستگیری عامل جنایت از سوی کارآگاهان جنایی آغاز شده است.

ارسال نظر