زمان مطالعه: 1 دقیقه

اعتراف 2 برادر قاتل به جنایت در گرگان

فرمانده انتظامی گرگان گفت: دو برادر قاتل فراری کمتر از ۲ ساعت در گرگان دستگیر شدند و دو برادر به قتل مرد 50 ساله به دلیل اختلاف خانوادگی اعتراف کردند.
12 خرداد 1403
شناسه : 118805
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/118805
358+
بالا
فرمانده انتظامی گرگان گفت: دو برادر قاتل فراری کمتر از ۲ ساعت در گرگان دستگیر شدند و دو برادر به قتل مرد 50 ساله به دلیل اختلاف خانوادگی اعتراف کردند.

 حادثه 24 - فرمانده انتظامی گرگان گفت: دو برادر قاتل فراری کمتر از ۲ ساعت در گرگان دستگیر شدند و دو برادر به قتل مرد 50 ساله به دلیل اختلاف خانوادگی اعتراف کردند.

سرهنگ علی تجری گفت: 2 برادر در جریان یک اختلاف خانوادگی، فردی را با سلاح سرد و چاقو به قتل رسانده و  از محل متواری شده بودند، بررسی جدی موضوع در دستور کار ماموران بخش بهاران قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، از نخستین ساعات وقوع این قتل، دستگیری متهمان با جدیت در دستور کار ماموران قرار گرفت و اقدامات فنی گسترده ای به منظور شناسایی محل اختفای آنها آغاز شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: سرانجام مخفیگاه هر 2 برادر قاتل مورد شناسائی قرار گرفته و در کمتر از  2 ساعت دستگیر شدند.

سرهنگ تجری خاطرنشان کرد: دو برادر به قتل مرد 50 ساله به دلیل اختلاف خانوادگی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی گرگان با اشاره به ضرورت کنترل خشم از سوی افراد با بدست آوردن مهارتهای مختلف خاطرنشان کرد: در حین عصبانیت از تصمیم گرفتن یا اظهار نظر به شدت اجتناب کنند و در لحظه عصبانی شدن، نفس عمیق کشیده و سعی شود محل را ترک کرده و از پرداختن به هر واکنش خودداری شود چرا که باعث بروز هرگونه اتفاق ناگوار و پشیمان کننده می شود.

آخرین اخبار «حوادث گلستان» را در صفحه حوادث گلستان و حوادث گرگان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر