زمان مطالعه: 1 دقیقه

دستگیری عامل تیراندازی به سمت خانه ای در زابل

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی و کشف یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز در شهرستان زابل خبر داد.
12 خرداد 1403
شناسه : 118799
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/118799
107+
بالا
جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی و کشف یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز در شهرستان زابل خبر داد.

حادثه 24 - جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی و کشف یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز در شهرستان زابل خبر داد.

سرهنگ علیرضا دلیری روز شنبه  اظهار کرد: در پی اعلام یک مورد تیراندازی در یکی از خیابان های زابل به سمت منزل یک شهروند و ایجاد رعب و وحشت و متواری شدن عامل تیراندازی، بلافاصله بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس شهرستان زابل قرار گرفت.

 وی افزود: پس از حضور ماموران در محل و در بررسی های اولیه و تحقیقات محلی مشخص شد که فردی به دلیل اختلافات شخصی به سمت منزل یکی از شهروندان با سلاح شکاری تیراندازی و از محل متواری شده است.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اظهارکرد: در این راستا با تحقیقات گسترده و اقدامات صورت گرفته توسط ماموران انتظامی در نهایت عامل این تیراندازی شناسایی و با هماهنگی های لازم در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش در یکی از محلات شهر زابل دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز نیز کشف و متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

آخرین اخبار «حوادث سیستان و بلوچستان» را در صفحه حوادث سیستان و بلوچستان و حوادث زاهدان حادثه 24 بخوانید.

 صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر