زمان مطالعه: دقیقه

روح سرگردان در لنز دوربین

این روح با هاله رنگین‌کمان در دوربین ظاهر شد

حضور یک شبح در یکی از شهرهای فرانسه شگفتی و ترس بسیاری را برانگیخت. در فیلمی که در رسانه ها و شبکه های اجتماعی وایرال شده است روحی در حال قدم زدن است و یک هاله از رنگ‌های زیبا دور او را فرا گرفته است.

شاینا شجری

خبرنگار

11 خرداد 1403
شناسه : 118754
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/118754
203+
بالا
حضور یک شبح در یکی از شهرهای فرانسه شگفتی و ترس بسیاری را برانگیخت. در فیلمی که در رسانه ها و شبکه های اجتماعی وایرال شده است روحی در حال قدم زدن است و یک هاله از رنگ‌های زیبا دور او را  فرا گرفته است.

حادثه 24 - حضور یک شبح در یکی از شهرهای فرانسه شگفتی و ترس بسیاری را برانگیخت. در فیلمی که در رسانه ها و شبکه های اجتماعی وایرال شده است روحی در حال قدم زدن است و یک هاله از رنگ‌های زیبا دور او را فرا گرفته است.
در واقع یک فیلمبردار ماهر در منطقه تپه پیلات موفق به فیلمبرداری از این شبح شده است و این فیلم را به اشتراک گذاشته است. فیلمی که تعجب همگان را بر می ا نگیزد و بسیار ترسناک به نظر می آید.

یک عکاس از اهالی شهر ژیروند در فرانسه موفق به فیلمبرداری از یک پدیده بسیار نادر شد.

حضور یک روح واقعی

در فیلمی که رسانه های فرانسوی منتشر کردند عکاس از سایه خودش که توسط یک رنگین کمان احاطه شده بود فیلمبرداری کرد.
او در بالای تپه معروف پیلات، در ورودی حوضه آرکائون (ژیروند) حضور داشت که طبیعت منظره نادری را به این فرد به عنوان یک عکاس محلی اهدا کرد. فیلمبردرای از یک شبح بروکنی. در واقع شبح بروکن یک پددیده نوری است که باعث ظهور یک سایه بزرگ شده است و توسط یک دایره نوری چند رنگ همچون رنگین کمان احاطه شده است. این فیلم و تصاویر در روز یکشنبه 28 ژانویه توسط عکاسی به نام فلوریان کلمانت مشاهده و فیلمبرداری شد .

شبحی حاصل همکاری خورشید و مه


همانطور که پایگاه خبری Cnes توضیح می دهد ، برای به دست آوردن شبح یا طیف بروکن، باید در یک طرف آفتاب بدون مانع و در طرف دیگر مه یا ابر داشته باشید. یعنی خورشید از پشت فرد مشاهده‌کننده بتابد و سایهٔ او بر روی ابر و مه بیفتد. با قرار دادن یک جسم در وسط، برای مثال بدن خود، این سایه به وجود می آید که توسط یک رنگین کمان احاطه شده است. اما فقط برای سوژه ای که بین خورشید و ابر قرار دارد قابل مشاهده است.
شبح یا همان طیف بروکن اغلب در مناطق کوهستانی مشاهده می شود. این نام از بلندترین نقطه رشته هارتز در آلمان ، بروکن گرفته شده است. با این حال، این اولین بار در این منطقه نیست که چنین پدیده ای مشاهده می شود، زیرا در سال 2016 نیز دیده شده است و همانطور که فلورین در حساب فیس بوک خود با اطمینان درباره آن صحبت کرد افراد دیگری هم درباره این پدیده صحبت کرده اند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر