زمان مطالعه: 1 دقیقه

ماجرای درگیری هایده حائری با ماموران به روایت پلیس

پلیس در اطلاعیه‌ای در توضیح درگیری میان یک بازیگر زن با ماموران پلیس گفت که این موضوع ربطی به حجاب و عفاف نداشته است.
11 خرداد 1403
شناسه : 118753
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/118753
230+
بالا
پلیس در اطلاعیه‌ای در توضیح درگیری میان یک بازیگر زن با ماموران پلیس گفت که این موضوع ربطی به حجاب و عفاف نداشته است.

حادثه 24 - پلیس در اطلاعیه‌ای در توضیح درگیری میان یک بازیگر زن با ماموران پلیس گفت که این موضوع ربطی به حجاب و عفاف نداشته است.

ویدیویی از درگیری لفظی یکی از بازیگران قدیمی زن با یکی از ماموران پلیس در فضای مجازی منتشر و در توضیحات ادعا شد که این درگیری درپی اجرای طرح عفاف و حجاب و مخالفت این بازیگر با بازداشت چند دختر جوان رخ داده است. موضوعی که مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آن را تکذیب کرد.

در اطلاعیه‌ مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه «ویدئو شهروند سالخورده ارتباطی با عفاف و حجاب ندارد»،  آمده است: «در پی انتشار ویدئو از فردی با هویت معلوم در فضای مجازی که در حال اعتراض و متأسفانه توهین و بی‌ادبی به مامور پلیس است؛ با بررسی به‌عمل آمده مشخص شد که اعتراض این بانوی سالخورده به عملیات عمرانی در محدوده عابر پیاده بوده که پلیس با خویشتن‌داری و رعایتِ ادب در حفظِ حرمت ایشان اقدام کرده است.»

مرکز اطلاع رسانی پلیس در ادامه این اطلاعیه آورده است: «اساسا موضوع به پلیس و به حوزه عفاف و حجاب مرتبط نبود. با این وجود پس از طرحِ موضوع و اعتراض ایشان به عملیات عمرانی، مراتب از طرف پلیس به حوزه خدماتِ شهریِ مرتبط منعکس شده است.»

آخرین اخبار چهره ها و افراد مشهور را در صفحه چهره ها حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر