زمان مطالعه: دقیقه

اعلان قرمز برای یاسین رامین از اردیبهشت

از یک ماه پیش برای یاسین رامین همسر مهناز افشار اعلان قرمز صادر شده است
08 خرداد 1403
شناسه : 118573
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/118573
101+
بالا
از یک ماه پیش برای یاسین رامین همسر مهناز افشار اعلان قرمز صادر شده است

 حادثه 24 -  از یک ماه پیش برای یاسین رامین همسر مهناز افشار اعلان قرمز صادر شده است

سخنگوی قوه قضاییه از صدور اعلان قرمز برای یاسین رامین در ماه گذشته خبر داد.

 اصغر جهانگیر سخنگوی قوه قضائیه درباره استرداد یاسین رامین به کشور گفت: قوه قضاییه در خصوص هر محکومی که در خارج از کشور باشد اقدامات قانونی انجام می‌دهد. در مورد شخص مورد نظر روز ۲۶ ماه گذشته صدور اعلان قرمز صورت گرفته تا پیگیری قضایی صورت بگیرد.

 یاسین رامین، همسر مهناز افشار بازیگر سینما و فرزند محمدعلی رامین مشاور مطبوعاتی محمود احمدی‌نژاد که چندی پیش از کشور خارج شده است، مجرم شناخته شد و به حبس محکوم شد. در ادامه این بخش از نمناک درباره حکم حبس و جریمه همسر مهناز افشار صحبت خواهیم کرد.

در پی پرونده چند سال گذشته شکایت هلال‌احمر از یاسین رامین به اتهام اختلاس، تصرف غیرقانونی و حیف و میل اموال دولتی دیوان عالی کشور رأی تبرئه یاسین رامین را نقض و او را به 3 سال حبس و جریمه 873.887 یورویی محکوم کرد.

یاسین رامین در 25 اردیبهشت ماه سال 1398 به 17 سال حبس و رد مال به میزان 2 میلیون یورو محکوم شده بود اما با اعتراض به این رأی، پرونده در دادگاه تجدیدنظر مورد رسیدگی دوباره قرار گرفت که در آن رأی دادگاه بدوی نقض و یاسین رامین از اتهامات تبرئه شد. یاسین رامین، همسر مهناز افشار پس از رأی دادگاه تجدیدنظر به‌سرعت از کشور خارج شد و حالا خبرها حاکی از آن است که این چهره سیاسی به 3 سال حبس و جریمه نقدی محکوم شده است.

حکم حبس دوباره یاسین رامین همسر سابق مهناز افشار عکس از ساقی بلیغ
شکایت هلال‌احمر از یاسین رامین حاشیه‌های زیادی را برای او و مهناز افشار ایجاد نمود و گفته شد فرزند محمدعلی رامین محموله‌ عظیمی از شیرخشک‌های فاسدشده را وارد و توزیع نموده است که سود کلان برای خودش داشته و ضررهای جبران‌ناپذیر برای بعضی خانواده‌ها.

مهناز افشار در خرداد 1393 با یاسین رامین ازدواج کرد، افشار و همسرش در اردیبهشت 1394 صاحب یک دختر شدند و نام او را «لیانا» گذاشتند.

آخرین اخبار «حقوقی و قضایی» را در صفحه حقوقی و قضایی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

ارسال نظر