زمان مطالعه: 1 دقیقه

درگیری وحشتناک در پاکدشت / 5 نفر دستگیر شدند

معاون فرهنگی و اجتماعی استان تهران از دستگیری عاملان نزاع و درگیری دسته جمعی در یکی از روستاهای شهرستان پاکدشت خبر داد.
07 خرداد 1403
شناسه : 118505
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/118505
173+
بالا
معاون فرهنگی و اجتماعی استان تهران از دستگیری عاملان نزاع و درگیری دسته جمعی در یکی از روستاهای شهرستان پاکدشت خبر داد.

 حادثه 24 - معاون فرهنگی و اجتماعی استان تهران از دستگیری عاملان نزاع و درگیری دسته جمعی در یکی از روستاهای شهرستان پاکدشت خبر داد.

سرهنگ‌ هادی حسن زاده شهابی‌ با اعلام جزئیات دستگیری نزاد و درگیری در شهرستان پاکدشت (امروز ۷ خرداد ماه)، گفت: در پی وقوع یک مورد نزاع و درگیری دسته جمعی در یکی از محلات شهرستان و متواری شدن متهمان، موضوع در دستور کار عوامل کلانتری ۱۵ شهرستان پاکدشت قرار گرفت.

 وی با اشاره به اینکه به محض وقوع درگیری و نزاع متهمان متواری شده بودن اقدامات اطلاعاتی و پلیسی برای دستگیری متهمان آغاز و با تلاش های شبانه روزی همکاران من در کلانتری ۱۵ جیتو، ۵ نفر از عاملان اصلی نزاع در چندین عملیات پلیسی در نقاط مختلف شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بررسی های بعمل آمده مشخص شد که علت وقوع این نزاع دسته جمعی، مشاجره چند جوان باهم بود، یاد آور شد: درگیری و نزاع بین افراد به دفعات در گوشه و کنار شهرها اتفاق می افتد. پیچیدگی ها و استرس‌های زندگی یکی از علل عمده تنش‌ها محسوب شده و عدم توانایی برخی از انسان ها در کنترل خشم و عصبانیت بعضا می‌تواند به حوادث ناگواری منتهی شده و آینده فرد و نزدیکان وی را تحت تاثیر قرار دهد و باید مردم را به حفظ آرامش و خونسردی در مواجه با رویدادهای اجتماعی دعوت کرد.

سرهنگ حسن زاده شهابی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده و یا اطلاع از اعمال مجرمانه مراتب را از طریق ۱۱۰ به پلیس گزارش نمایند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر