زمان مطالعه: 1 دقیقه

دستگیری عاملان قدرتنمایی در کاشمر

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر از دستگیری ۳ مخل نظم و امنیت در این شهرستان خبر داد.
06 خرداد 1403
شناسه : 118437
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/118437
113+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر از دستگیری ۳ مخل نظم و امنیت در این شهرستان خبر داد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر از دستگیری ۳ مخل نظم و امنیت در این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ حسن مشهدی در تشریح این خبر گفت: در پی گزارش شهروندان مبنی بر شرارت چند جوان در محدوده خیابان شهید اکبرنژاد کاشمر، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

 وی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی کاشمر پس از بررسی دقیق اظهارات شاکیان پرونده، تحقیقات میدانی خود را برای دستگیری این افراد شرور و تحت تعقیب مراجع قضائی آغاز کردند.

 این مقام انتظامی بیان کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده سرانجام با رصدهای اطلاعاتی مخفیگاه این افراد شرور را در یکی از مناطق شهر کاشمر شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی، دریک اقدام ضربتی، ضمن دستگیری ۳ مخل نظم و امنیت در بازرسی از مخفیگاهشان تعدادی سلاح سرد شامل؛ قمه، شمشیر، چماق و...کشف کردند.

 فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر تصریح کرد: جرائمی از قبیل شرارت، عربده‌کشی، قدرت‌نمایی، استفاده از سلاح سرد، تخریب اموال عمومی و شرکت در نزاع‌های دسته‌جمعی از مهمترین عناوین مجرمانه در پرونده این افراد است و تلاش برای دستگیری سایر همدستان متهمان ادامه دارد.

 وی با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا، اظهار کرد: تحرکات و فعالیت‌های اراذل و اوباش و افرادی که قصد برهم زدن آرامش مردم را دارند در رصد اطلاعاتی پلیس بوده و در صورت ارتکاب هرگونه اوباشگری و قانون شکنی پلیس مقتدرانه و قانونی وارد عمل خواهد شد.

آخرین اخبار «حوادث خراسان رضوی» را در صفحه حوادث خراسان رضوی و حوادث مشهد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر