زمان مطالعه: 1 دقیقه

جلسه شورای عالی امنیت ملی بعد از سقوط بالگرد رئیسی تکذیب شد

یک منبع آگاه خبر داد شورای عالی امنیت ملی امروز (یکشنبه) بعد از سقوط بالگرد رئیس جمهور جلسه‌ اضطراری در ارتباط با این حادثه نداشته است.
30 اردیبهشت 1403
شناسه : 118190
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/118190
91+
بالا
یک منبع آگاه خبر داد شورای عالی امنیت ملی امروز (یکشنبه) بعد از سقوط بالگرد رئیس جمهور جلسه‌ اضطراری در ارتباط با این حادثه نداشته است.

حادثه 24 - یک منبع آگاه خبر داد شورای عالی امنیت ملی امروز (یکشنبه) بعد از سقوط بالگرد رئیس جمهور جلسه‌ اضطراری در ارتباط با این حادثه نداشته است.

یک منبع آگاه خبر داد شورای عالی امنیت ملی جلسه‌ای در خصوص وقوع سانحه برای بالگرد حامل «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهوری اسلامی ایران و همراهانش برگزار نکرده و شایعات منتشر شده در فضای مجازی در ارتباط با تشکیل جلسه اضطراری از سوی این شورا نادرست است.

بالگرد حامل رئیس‌جمهور که برای افتتاح «سد مرزی «قیز قلعه‌سی» به آذربایجان شرقی سفر کرده بود، در مسیر بازگشت در «جنگل دیزمار» در محدوده عمومی بین ورزقان و جلفا استان آذربایجان شرقی دچار سانحه شد.

رئیس‌جمهور، آیت‌الله آل هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و چند تن دیگر از همراهان از جمله سرنشینان این بالگرد بوده‌اند.

اخبار لحظه به لحظه از حادثه بالگرد رئیس جمهور/ تاکنون آثاری از یافتن بالگرد رئیسی مخابره نشده است+ موقعیت جغرافیایی سقوط بالگرد

آخرین خبر از حادثه بالگرد رئیسی در آذربایجان شرقی / همراهان رئیس جمهور چه کسانی بودند؟ 

ارسال نظر