زمان مطالعه: 1 دقیقه

سرقت مسلحان از طلافروشان کیفی/ 4 سارق مسلح دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری 4 سارق مسلح و 4 مالخر طلافروش کیفی در محورهای مواصلاتی استان فارس و کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
29 اردیبهشت 1403
شناسه : 118143
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/118143
149+
بالا
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری 4 سارق مسلح و 4 مالخر طلافروش کیفی در محورهای مواصلاتی استان فارس و کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری 4 سارق مسلح و 4 مالخر طلافروش کیفی در محورهای مواصلاتی استان فارس و کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

سردار کیقباد مصطفایی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه از طلافروشان کیفی در محور های مواصلاتی استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد موضوع، ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

 وی افزود: مأموران با انجام اقدامات پلیسی گسترده 4 نفر از سارقان مسلح به همراه 4 مالخر را شناسایی و طی یک عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی آنها را دستگیر کردند.

سردار مصطفایی در ادامه تصریح کرد: مأموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیر زیادی طلا و جواهرات مسروقه، 2 دستگاه خودرو سواری، یک قبضه اسلحه کلت کمری و مقادیر قابل توجهی مهمات جنگی و یک اسلحه کلاشینکف کشف و ضبط کردند.

وی در ادامه بیان داشت: متهمان در بازجویی های اولیه به 3 فقره سرقت طلافروشی در محور های مواصلاتی استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و خودرو ها نیز به پارکینگ منتقل شدند، خاطرنشان کرد: مردم باید پلیس را در تامین امنیت جامعه یاری کنند و اخبار و گزارشات خود پیرامون فعالیت قاچاقچیان و هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت جامعه را با شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.

آخرین اخبار «حوادث کهگیلویه و بویراحمد» را در صفحه حوادث کهگیلویه و بویراحمد و حوادث یاسوج حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر