زمان مطالعه: 3 دقیقه

خبر مهم درباره همسان‌سازی حقوق فرهنگیان

معاون حقوقی و پارلمانی وزیر آموزش و پرورش گفت: درخصوص طرح همسان سازی منتظر هستیم ایراداتی که شورای نگهبان عنوان کرده رفع و ابلاغ نهایی شود.
26 اردیبهشت 1403
شناسه : 118018
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/118018
166+
بالا
معاون حقوقی و پارلمانی وزیر آموزش و پرورش گفت: درخصوص طرح همسان سازی منتظر هستیم ایراداتی که شورای نگهبان عنوان کرده رفع و ابلاغ نهایی شود.

حادثه 24 - معاون حقوقی و پارلمانی وزیر آموزش و پرورش گفت: درخصوص طرح همسان سازی منتظر هستیم ایراداتی که شورای نگهبان عنوان کرده رفع و ابلاغ نهایی شود.

قاسم احمدی لاشکی ظهر امروز در حاشیه افتتاح و کلنگ زنی از طرح‌های شهرستان شازند در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح همسان‌سازی حقوق فرهنگیان، اظهار داشت: در برنامه هفتم توسعه بر همسان سازی حقوق فرهنگیان و بازنشستگان توجه شد و باید طی دوره سه ساله انجام شود، طرح همسان سازی به صورت پلکانی برای سه سال پیش بینی شده است که امسال 40 درصد، سال آینده 30 درصد و سال 1405 نیز 30 درصد افزایش وجود دارد که اکنون منتظر هستیم ایراداتی که شورای نگهبان عنوان کرده رفع و ابلاغ نهایی شود.

وی با اشاره به تعداد جذب معلمان در سال جدید افزود: امسال آزمون ابتدایی برگزار و نتیجه اعلام شد و باید 28 هزار و 8 نفر را جذب کنیم این در حالی است که جذب سه برابر افزایش پیدا کرده و از روز گذشته مصاحبه‌ها آغاز شده و تا دو ماه این آینده اعلام نتیجه نهایی می‌شوند.

معاون حقوقی و پارلمانی وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: چهاردهم اردیبهشت آزمون دیگری جهت کیفیت بخشی معلمان پرورشی، مشاور، مراقب سلامت و‌ معلم ورزش برگزار شد که 19 هزار و 176 نفر و سه برابر ظرفیت تا ماه آینده اعلام نتیجه می‌شوند و توسط ارزیابی حرفه‌ای کار مصاحبه آغاز می‌شود.

احمدی لاشکی بیان کرد: مجدد بیست و هشتم اردیبهشت ماه آزمون دیگری برای دوره دبیری برگزار می‌شود که بیش از 24 هزار نفر ظرفیت جذب در این آزمون وجود دارد، ضمن اینکه ششم و هفتم اردیبهشت ماه ازمون دوره دانشگاه فرهنگیان برگزار شد که در این آزمون بیش از 30 هزار نفر در دانشگاه فرهنگیان و بیش از 2 هزار نفر در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی جذب شدند.

وی‌ با اشاره به پروژه‌های افتتاحی آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: در طرح شهید رجایی 2100 پروژه زمین چمن مصنوعی افتتاح شده است، قطعا بدون کمک خیرین نمی‌توان حرکتی انجام داد، ما مدیون خیرین هستیم، سال 1400 نیز 4 هزار میلیارد تومان مشارکت خیرین وجود داشت که این رقم سال گذشته به 8 هزار میلیارد تومان رسید و هر اندازه که خیرین مشارکت داشته باشند دولت باید همسان آن مشارکت داشته باشد.

آخرین اخبار اجتماعی را در صفحه اخبار اجتماعی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر