زمان مطالعه: 1 دقیقه

نجات پنج دریانورد از مرگ حتی در آب‌های بوشهر

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با حضور به موقع شناور ناجی، پنج سرنشین موتورلنج باری در مسیر دبی - آبادان از خطر غرق شدن نجات یافتند.
26 اردیبهشت 1403
شناسه : 118005
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/118005
188+
بالا
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با حضور به موقع شناور ناجی، پنج سرنشین موتورلنج باری در مسیر دبی - آبادان از خطر غرق شدن نجات یافتند.

حادثه 24 - مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با حضور به موقع شناور ناجی، پنج سرنشین موتورلنج باری در مسیر دبی - آبادان از خطر غرق شدن نجات یافتند.

محمد شکیبی‌نسب در توضیح این خبر بیان کرد: پیرو اعلام اضطرار یک فروند شناور به مرکز فرعی جست‌وجو و نجات دریایی خارگ مبنی بر آبگرفتگی در محدوده جزیره خارگو به دلیل برخورد با صخره، پس از هماهنگی‌های لازم شناور ناجی ۹ به منطقه اعزام شد.

وی افزود: شناور ناجی با رسیدن به موقعیت پنج سرنشین موتورلنج باری مسیر دبی - آبادان را تحویل گرفت و آنان را از خطر غرق نجات داد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: موتورلنج مضطر همچنان در وضعیت نیمه غرق قرار دارد و مالک آن در حال انجام فرایند‌های موردنیاز برای شناورسازی موتورلنج است.

وی اظهار کرد: با توجه وزش باد‌های شدید جنوبی و تلاطم خلیج‌فارس تا پایان روز پنج‌شنبه، اجتناب از تردد‌های دریایی به‌ویژه تردد شناور‌های سبک و قایق‌های تفریحی و صیادی باید مورد توجه جدی دریانوردان قرار گیرد.

شکیبی‌نسب یادآور شد: دریانوردان در صورت مواجه شدن با شرایط اضطرار دریایی باید در سریع‌ترین زمان با شماره تلفن ۱۵۵۰ تماس بگیرند.

آخرین اخبار «حوادث بوشهر» را در صفحه حوادث بوشهر حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر