زمان مطالعه: 1 دقیقه

دستگیری قاتل جوان 19 ساله در کمتر از 4 ساعت در اراک

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی از دستگیری قاتل جوان 19 ساله اراکی در کمتر از 4 ساعت در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی در شهرستان اراک خبر داد.
24 اردیبهشت 1403
شناسه : 117899
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/117899
193+
بالا
رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی از دستگیری قاتل جوان 19 ساله اراکی در کمتر از 4 ساعت در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی در شهرستان اراک خبر داد.

حادثه 24 - رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی از دستگیری قاتل جوان 19 ساله اراکی در کمتر از 4 ساعت در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی در شهرستان اراک خبر داد.

سرهنگ کارآگاه  کامیار چهری در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل عمد جوان19ساله در شهرستان اراک روز گذشته بلافاصله تیمی مجرب از کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنائی پلیس آگاهی مسئول رسیدگی به موضوع و شناسایی و دستگیری قاتل شدند.

وی افزود: کارآگاهان ضمن بررسی دقیق صحنه وقوع جرم و در تحقیقات فنی و تخصصی نسبت به شناسایی قاتل که جوانی 22 ساله بوده اقدام و با هماهنگی قضائی وی و همدستش را در مخفیگاهشان کمتر از 4 ساعت دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان تصریح کرد: در تحقیقات فنی و تخصصی کارآگاهان متهمین پس از مواجهه با شواهد و ادله پلیسی به قتل عمد جوان 19 ساله اراکی به دلیل اختلافات شخصی اعتراف کردند.

سرهنگ چهری در پایان بیان داشت : متهمین پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی روانه زندان شدند.

  آخرین اخبار «حوادث مرکزی» را در صفحه حوادث مرکزی و حوادث اراک حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر