زمان مطالعه: 1 دقیقه

2 کشته در تصادف شدید نیسان و پژو در مسیر ایلام - سرابله

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: برخورد شدید نیسان و پژو در مسیر ایلام - سرابله در منطقه بانکول ۲ کشته برجای گذاشت.
24 اردیبهشت 1403
شناسه : 117892
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/117892
130+
بالا
رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: برخورد شدید نیسان و پژو در مسیر ایلام - سرابله در منطقه بانکول ۲ کشته برجای گذاشت.

حادثه 24 - رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: برخورد شدید نیسان و پژو در مسیر ایلام - سرابله در منطقه بانکول ۲ کشته برجای گذاشت.

سرهنگ ابوالفضل کهزادی اظهار کرد: در پی اعلام فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی وقوع یک فقره تصادف بین یک دستگاه وانت نیسان و یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ در محور ایلام به سرابله در منطقه بانکول بلافاصله کارشناسان پلیس راه و عوامل امدادی به منظور بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان این که در این حادثه راننده و سرنشین خودروی پژو ۴۰۵، جان خود را از دست دادند، ابراز کرد: یکی از فوتی‌های این حادثه بعد از انتقال به بیمارستان با توجه به وضعیت وخیمی که داشته است، جان خود را از دست داد و راننده وانت نیسان نیز به کمک عوامل اورژانس برای درمان به بیمارستان اعزام شدند.

رئیس پلیس راه استان ایلام تشریح کرد: علت این حادثه ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه از سوی راننده پژو با توجه به بارندگی در این مسیر و لغزندگی جاده بوده است.

سرهنگ کهزادی با تأکید بر توجه رانندگان به هشدار‌های هواشناسی و پلیس، خاطرنشان کرد: رعایت احتیاط، اتخاذ سرعت مطمئنه در حرکت، رعایت فاصله طولی بیشتر با خودروی جلویی و خودداری از هر گونه عجله و شتاب در رانندگی با توجه به شرایط بارندگی و لغزندگی جاده‌ها، بایستی در دستور کار رانندگان قرار گیرد.

آخرین اخبار «حوادث ایلام» را در صفحه حوادث ایلام حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر