زمان مطالعه: 1 دقیقه

واژگونی خونین مینی بوس در قزوین / ۱۵ نفر مصدوم شدند

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین از واژگونی یک دستگاه مینی بوس در آزادراه قزوین - زنجان و مصدومیت ۱۵ سرنشین آن خبر داد.
18 اردیبهشت 1403
شناسه : 117531
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/117531
121+
بالا
سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین از واژگونی یک دستگاه مینی بوس در آزادراه قزوین - زنجان و مصدومیت ۱۵ سرنشین آن خبر داد.

حادثه 24 - سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین از واژگونی یک دستگاه مینی بوس در آزادراه قزوین - زنجان و مصدومیت ۱۵ سرنشین آن خبر داد.

ناصر صبوری غیاثوند روز سه شنبه اظهار کرد: صبح امروز گزارشی مبنی بر واژگونی یک دستگاه مینی بوس در ابتدای کیلومتر آزادراه قزوین - زنجان لاین شمالی به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی اضافه کرد: بلافاصله سه تیم امداد و نجات از پایگاه‌های محمدیه در شهرستان البرز و فدک قزوین به همراه تیم واکنش سریع به محل حادثه اعزام شدند.

صبوری غیاثوند ادامه داد: به محض رسیدن عوامل امداد و نجات به محل حادثه، مشخص شد یک دستگاه خودروی مینی بوس براثر بی احتیاطی واژگون و ۱۵ سرنشین آن نیز مصدوم شده اند.

به گفته وی، پس از ارزیابی و اقدامات پیش بیمارستانی، ۶ مصدوم توسط نجاتگران هلال احمر و هشت مصدوم نیز توسط نیروهای اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین خاطرنشان کرد: یک مصدوم این حادثه نیز به طور سرپایی در محل مداوا شد.

آخرین اخبار «حوادث قزوین» را در صفحه حوادث قزوین حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر