زمان مطالعه: 1 دقیقه

دستگیری عامل مزاحمت اینترنتی برای زنی در همدان

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات انتظامی همدان از دستگیری مزاحم اینترنتی که در فضای سایبری برای شهروند همدانی ایجاد مزاحمت می‌کرد، خبر داد.
12 اردیبهشت 1403
شناسه : 117300
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/117300
119+
بالا
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات انتظامی همدان از دستگیری مزاحم اینترنتی که در فضای سایبری برای شهروند همدانی ایجاد مزاحمت می‌کرد، خبر داد.

حادثه 24 - رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات انتظامی همدان از دستگیری مزاحم اینترنتی که در فضای سایبری برای شهروند همدانی ایجاد مزاحمت می‌کرد، خبر داد.

سرهنگ محمدباقر زارعی روز چهارشنبه بیان کرد: خانم جوانی با مراجعه به پلیس فتا مدعی شد شخصی ناشناس از طریق حساب کاربری در شبکه اجتماعی اینستاگرام، اقدام به مزاحمت و ارسال پیام‌های توهین آمیز می‌کند.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، موفق به شناسایی متهم در یکی از استان های همجوار شدند که با هماهنگی مقام قضایی، او را دستگیر کردند.

رییس پلیس فتا همدان ادامه داد: متهم در ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی شد اما پس از مشاهده مستندات و ادله دیجیتال انکارناپذیر، به بزه ارتکابی اعتراف کرد.

سرهنگ زارعی با بیان اینکه متهم به همراه پرونده تکمیلی به دادسرا معرفی شد گفت: ایجاد مزاحمت و هتک حیثیت در فضای مجازی جزء مصادیق مجرمانه است و با خاطیان برابر قانون به شدت برخورد می‌شود.

وی افزود: کاربران در صورت برخورد با هر گونه موارد مجرمانه در فضای مجازی، می‌توانند از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir و یا با شماره ۰۹۶۳۸۰ با کارشناسان پلیس در ارتباط باشند.

آخرین اخبار «حوادث همدان» را در صفحه حوادث همدان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر