زمان مطالعه: 2 دقیقه

پرونده قتل دکتر صادق فدوی، پزشک ماهشهری در دادگاه / چه سرنوشتی در انتظار قاتل است؟

دو ماه پس از قبل دکتر صادق فدوی، پزشک ماهشهری در درمانگاه شفا، دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر از صدور کیفرخواست در این پرونده و ارسال آن به دادگاه خبر داد.
12 اردیبهشت 1403
شناسه : 117258
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/117258
162+
بالا
دو ماه پس از قبل دکتر صادق فدوی، پزشک ماهشهری در درمانگاه شفا، دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر از صدور کیفرخواست در این پرونده و ارسال آن به دادگاه خبر داد.

حادثه 24 - دو ماه پس از قبل دکتر صادق فدوی، پزشک ماهشهری در درمانگاه شفا، دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر از صدور کیفرخواست در این پرونده و ارسال آن به دادگاه خبر داد.

ابن جنایت روز 30بهمن ماه سال گذشته در درمانگاه شفا ماهشهر اتفاق افتاد و در جریان آن دو مرد مسلح با ورود به آنجا به سوی دکتر صادق فدوی، پزشک 50 ساله شلیک کرده و گریختند.

مهدی محمدی، دادستان ماهشهر در این باره گفت: سی‌ام بهمن ماه گذشته فردی با تصمیم قبلی و به علت اختلافات شخصی یک پزشک عمومی را در مطب وی با ضرب گلوله به قتل رساند و متواری شد.

محمدی با اشاره به دستورات رئیس کل دادگستری استان خوزستان در مورد موضوع امنیت روانی جامعه و برخورد قاطع و سریع با جرائم خشن، گفت: پس از اطلاع از موضوع بلافاصله با حضور بازپرس در صحنه قتل و بررسی شواهد موجود، پرونده تشکیل و تحقیقات به سرعت آغاز شد. 

وی ادامه داد: پس از انجام تحقیقات اولیه و شناسایی متهم، فرد مظنون در کمترین زمان ممکن دستگیر و پس از بازداشت به جرم خود اعتراف و نحوه قتل و علت آن را تشریح کرد.

دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر با بیان اینکه مبارزه با فساد و برخورد مصداقی با جرایم خشن و تأمین امنیت روانی جامعه با دقت نظر و سرعت عمل، از اولویت برنامه‌های این دادستانی است، گفت: پرونده پس از تکمیل تحقیقات ظرف دو ماه با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان خوزستان ارسال شد.

آخرین اخبار «حوادث خوزستان» را در صفحه حوادث خوزستان و حوادث اهواز حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر