زمان مطالعه: 1 دقیقه

ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک اعلام شد

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با برگزاری ۷ بازی پیگیری می‌شود و شاگردان اوسمار به دنبال جبران مافات برابر آلومینیوم هستند.
07 اردیبهشت 1403
شناسه : 116965
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/116965
229+
بالا
مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با برگزاری ۷ بازی پیگیری می‌شود و شاگردان اوسمار به دنبال جبران مافات برابر آلومینیوم هستند.

حادثه 24 - مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با برگزاری ۷ بازی پیگیری می‌شود و شاگردان اوسمار به دنبال جبران مافات برابر آلومینیوم هستند.

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال امروز (جمعه) با انجام ۷ دیدار پیگیری می‌شود و در مهم‌ترین بازی پرسپولیس در اراک میهمان آلومینیوم است. در سایر دیدار‌ها هم تراکتور دیدار تکراری دیگری با ذوب‌آهن در تبریز دارد و سپاهان هم میهمان استقلال ملاثانی خواهد بود.

دیدار امروز آلومینیوم و پرسپولیس، سومین بازی این فصل آن‌ها محسوب می‌شود. در ۲ بازی گذشته هر دو تیم یک بار طعم پیروزی را چشیده‌اند و در بازی امروز هم برای رسیدن به پیروزی تلاش می‌کنند.

آلومینیوم از زمانی که به لیگ برتر صعود کرده است در ۴ سال گذشته ۴ بار (۳ بار در لیگ و یک بار هم در جام حذفی) توانسته پرسپولیس را شکست دهد و از این حیث رکورد جالب توجهی مقابل سرخپوشان تهرانی دارد. آلومینیوم در نیم‌فصل اول با یک گل در تهران شکست خورد، ولی در بازی برگشت در اراک توانست با یک گل از راه دور شکست پرسپولیس را رقم بزند.

آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر