زمان مطالعه: 1 دقیقه

ماجرای سرقت خودرو به همراه کودک 4 ساله در بم چه بود؟

فرمانده انتظامی شهرستان بم گفت: خودرویی که به همراه کودک 4 ساله درون آن به سرقت رفته بود در کمتر از یک ساعت کشف شد.
04 اردیبهشت 1403
شناسه : 116832
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/116832
103+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان بم گفت: خودرویی که به همراه کودک 4 ساله درون آن به سرقت رفته بود در کمتر از یک ساعت کشف شد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی شهرستان بم گفت: خودرویی که به همراه کودک 4 ساله درون آن به سرقت رفته بود در کمتر از یک ساعت کشف شد.

عزت الله عبدلی نسب در تشریح این خبر گفت: در پی تماس یک خانم با 110مبنی بر سرقت خودرواش در یکی از خیابان های شهر بم در حالی که کودک 4 ساله این شهروند هم داخل خودرو بوده به سرعت طرح مهار به تمامی واحدهای انتظامی ابلاغ شد.

وی افزود: در این راستا تیم های گشت انتظامی تمامی محورهای اصلی و فرعی را تحت کنترل در آورده و نهایتا واحد گشت کلانتری12 در کمتر از یک ساعت خودروی سرقتی را به صورت رها شده در یکی از محله های شهر کشف و کودک خردسال را به والدینش بازگرداندند و بلافاصله پس از این عملیات نیز سارقان فراری با اقدامات اطلاعاتی و پیجویی های ماموران پلیس آگاهی و کلانتری 12 در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بم با اشاره به اینکه این دو سارق زمانی که این خانم را با خودروی معیوب کنار خیابان مشاهده و در صدد روشن کردن خودروی وی اقدام به سرقت خودرو به همراه کودک خردسال درون آن می کنند از شهروندان خواست: هیچ وقت خودروی خود را در  حالت روشن ترک نکنند و در صورت معیوب شدن خودرو، به افراد غریبه اعتماد نکنند.

آخرین اخبار «حوادث کرمان» را در صفحه حوادث کرمان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر