زمان مطالعه: 1 دقیقه

دستگیری زن و شوهری با ۱۷ کیلوگرم شیشه و هروئین در جنوب تهران

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از دستگیری یک زوج قاچاقچی با ۱۷ کیلوگرم شیشه و هروئین خبر داد.
03 اردیبهشت 1403
شناسه : 116759
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/116759
114+
بالا
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از دستگیری یک زوج قاچاقچی با ۱۷ کیلوگرم شیشه و هروئین خبر داد.

حادثه 24 - رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از دستگیری یک زوج قاچاقچی با ۱۷ کیلوگرم شیشه و هروئین خبر داد.

سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزییات این خبر گفت: به دنبال ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فروش و توزیع مواد مخدر در جنوب شهر تهران پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ رسیدگی به موضوع را دردستورکار خود قرار دادند.

وی ادامه داد:‌ پس از چندین روز تحقیقات فنی مشخص شد این زوج جوان سابقه‌دار به تازگی با مراجعه به مرزهای شرقی کشور مقادیر قابل توجهی موادمخدر را تهیه کرده و قصد دارند از طریق محورهای مواصلاتی آن را به پایتخت منتقل و توزیع کنند.

 باباپور ادامه داد: به دنبال این موضوع با رصد دقیق فعالیت مجرمانه متهمان و شناسایی مسیر حرکتشان در یکی از شهرهای استان کرمان، ماموران برای دستگیری آنان وارد عمل شدند. در نهایت نیز با تجمیع اطلاعات به‌دست آمده موضوع به مقام قضائی منعکس و دستور بازداشت متهمان صادر شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ افزود:‌ در نهایت ماموران پس از چندین شبانه روز رصد و پایش دقیق، بامداد روز گذشته موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه متهمان را قبل از ورود به پایتخت دستگیر و در بازرسی از آنان ۱۴ کیلو و ۷۰۰ گرم شیشه و سه کیلوگرم هروئین را کشف و ضبط کنند.

وی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده زوجی جوان بودند که به شکل خانوادگی اقدام به تشکیل باند و توزیع موادمخدر کرده بودند، گفت: این افراد درجریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کردند. همچنین برای آنان پرونده‌ای تشکیل شد و هر دو متهم برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

 آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر