زمان مطالعه: 2 دقیقه

بازداشت ۴ سارق در شهرری/ دستگیری ۲ سارق زورگیر در حسن آباد

فرمانده انتظامی شهرستان ری، از دستگیری دو سارق زورگیر و دو سارق خودرو در این شهرستان خبر داد.
02 اردیبهشت 1403
شناسه : 116692
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/116692
75+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان ری، از دستگیری دو سارق زورگیر و دو سارق خودرو در این شهرستان خبر داد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی شهرستان ری، از دستگیری دو سارق زورگیر و دو سارق خودرو در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد قاسم طرهانی از دستگیری چهار سارق در شهر ری خبر داد و به بیان جزئیات دو ماموریت منجر به دستگیری این افراد پرداخت.

دستگیری ۲ سارق زورگیر در حسن آباد

فرمانده انتظامی شهرستان ری درباره جزئیات اولین پرونده گفت: در اوایل فروردین ماه امسال، فردی با مراجعه به کلانتری ۱۷۶ اعلام کرد تلفن همراهش به سرقت رفته است. در همین راستا نیز رسیدگی به پرونده در دستورکار قرار گرفت و در جریان آن مخفیگاه سارقان در حسن آباد شهرری شناسایی شد.

وی با بیان اینکه هماهنگی با مقام قضایی انجام و هر دو متهم در عملیاتی پلیسی دستگیر شد، گفت:‌ این سارقان به مقر انتظامی منتقل شده و تحت بازجویی قرار گرفتند که در جریان بازجویی‌های انجام شده به ۱۳ فقره سرقت اعتراف کردند اما از آنجا که احتمال افزایش شاکی ها وجود دارد؛ پرونده هنوز در دست بررسی است. همچنین از مخفیگاه این افراد، چندین تلفن همراه سرقتی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری، به شهروندان توصیه کرد از به همراه داشتن اموال ارزشمند در خیابان‌ها خودداری کنند. همچنین در صورت اجبار، این وسایل را از دید عموم پنهان کنند.

دستگیری دو سارق خودرو در کمتر از ۱۲ ساعت

طرهانی همچنین به ماموریت دوم ماموران فرماندهی انتظامی شهرری اشاره کرد وگفت: فردی در اولین روز اردیبهشت ماه، با مراجعه به کلانتری حسن آباد مدعی شد که خودرواش از مقابل در منزلش به سرقت رفته است. در همین راستا نیز اطلاعات خودرو به واحدهای گشتی ارسال شد و ماموران همین کلانتری توانستند در کمتر از ۱۲ ساعت، خودرو را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: در یک عملیات پلیسی، دو سارق این خودرو دستگیر و خودرو توقیف شد. متهمان نیز به مقر انتظامی منتقل شده و در آنجا تحت بازجویی قرار گرفتند که در جریان آن  علاوه بر سرقت این خودرو، به سرقت هفت خودروی دیگر نیز اعتراف کردند و برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی تحویل داده شدند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر