زمان مطالعه: 1 دقیقه

جزئیات تازه از پرونده نازگل کوچولو / مادر، پدربزرگ و 2 دایی المیرا بازداشت شدند

پرونده نازگل کوچولو که تا حالا تصور می‌شد از سوی فردی ناشناس ربوده شده و به قتل رسیده است، با دستگیری مادر، پدربزرگ و 2 دایی‌ او وارد مرحله‌ای تازه شده است.
02 اردیبهشت 1403
شناسه : 116687
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/116687
1525+
بالا
پرونده نازگل کوچولو که تا حالا تصور می‌شد از سوی فردی ناشناس ربوده شده و به قتل رسیده است، با دستگیری مادر، پدربزرگ و 2 دایی‌ او وارد مرحله‌ای تازه شده است.

حادثه 24 - پرونده نازگل کوچولو که تا حالا تصور می‌شد از سوی فردی ناشناس ربوده شده و به قتل رسیده است، با دستگیری مادر، پدربزرگ و 2 دایی‌ او وارد مرحله‌ای تازه شده است.

صبح جمعه، 18اسفند سال گذشته بود که نازگل (المیرا) 7ساله ناپدید شد. پدربزرگش می‌گفت وقتی نازگل 4 ماه بیشتر نداشت، پدرش را به‌خاطر بیماری از دست داد و از آن به بعد همراه مادرش در خانه من در روستای برسیان اصفهان زندگی می‌کرد. اما صبح روز جمعه، درحالی‌که سرگرم بازی در حیاط خانه بود ناپدید شد.

با اظهارات پدربزرگ نازگل نزد پلیس، تحقیقات برای یافتن دختربچه گمشده آغاز شد اما تا یک‌ماه بعد هیچ سرنخی در این پرونده به‌دست نیامد. 19فروردین امسال اما نیم‌تنه‌ سوخته‌ای در یک خانه مخروبه در نزدیکی خانه پدربزرگ نازگل پیدا شد که شواهد نشان می‌داد احتمالا متعلق به نازگل کوچولو است.

با پیدا شدن نیم تنه سوخته، فرضیه اینکه دختربچه گمشده از سوی فردی ربوده شده و به قتل رسیده است، مدنظر قرار گرفت اما حالا وکیل این خانواده از کنار رفتن فرضیه آدم‌ربایی در جریان تحقیقات این پرونده می‌گوید.

مهدی یوسفی می‌گوید: هنوز پزشکی قانونی نظرش درباره هویت نیم‌تنه سوخته را به ما اعلام نکرده است اما موضوعات جرم در این پرونده تغییر پیدا کرده است. عناوین جرم از آدم‌ربایی به 4 عنوان مجرمانه قتل عمد، مشارکت در قتل عمد، جنایت بر میت و اخفای جسد تغییر یافته است. این موضوعات نشان‌دهنده این است که جسد سوخته متعلق به نازگل است با این حال این موضوع را با قطعیت نمی‌گویم.

درواقع بحث آدم ربایی دیگر منتفی است. این در حالی است که مادر، پدربزرگ و 2 دایی‌ نازگل حدود 20روز است که در بازداشت هستند. ما به قرار بازداشت آنها اعتراض کردیم و اعتراض در دادگاه کیفری‌یک ‌استان اصفهان بررسی شد اما متأسفانه قرار بازداشت موقت‌ آنها ابقا شد و اعتراض مورد پذیرش قرار نگرفت.

آخرین اخبار «حوادث اصفهان» را در صفحه حوادث اصفهان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر