زمان مطالعه: 2 دقیقه

اعضای باند سقط جنین در کرمان دستگیر شدند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: تیمی که در خارج از مراکز درمانی اقدام به کارهای خارج از عرف و سقط جنین می‌کردند با همکاری دستگاه قضا و نهادهای امنیتی منهدم شد.
02 اردیبهشت 1403
شناسه : 116681
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/116681
188+
بالا
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: تیمی که در خارج از مراکز درمانی اقدام به کارهای خارج از عرف و سقط جنین می‌کردند با همکاری دستگاه قضا و نهادهای امنیتی منهدم شد.

حادثه 24 - رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: تیمی که در خارج از مراکز درمانی اقدام به کارهای خارج از عرف و سقط جنین می‌کردند با همکاری دستگاه قضا و نهادهای امنیتی منهدم شد.

دکترمهدی احمدی نژاد پیش از ظهر امروز دوم اردیبهشت ماه در نشست خبری هفته سلامت با اعلام این خبر اظهار کرد: با همکاری دستگاه قضا و نهادهای امنیتی تیم سقط جنین در کرمان منهدم شد. این تیم که شامل افرادی مانند پزشک، ماما و پرستار بود در خارج از مرکز درمانی کارهای خارج از عرف انجام می‌دادند.

 احمدی‌نژاد افزود: ۱۳ میلیارد تومان بدهی معوقات پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی کرمان بود که سبب شد تولید مقالات علمی این دانشگاه کاهش یابد. خوشبختانه بخشی از این بدهی پرداخت شد و امسال این بدهی به یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان رسیده است.

وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی کرمان در پرداخت حق و حقوق پرستاری رتبه دوم کشور را بعد از دانشگاه تهران دارد و در پایان سال گذشته شش ماه از معوقات پزشکان و پرسنل را تسویه کردیم و جزء دانشگاه‌های اول کشور در این زمینه هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان از تکمیل طرح‌های عمرانی این دانشگاه سخن به میان آورد و تصریح کرد: ساختمان خوابگاه دانشجویان دختر، دانشکده مدیریت و دانشگاه پیراپزشکی از پیشرفت فیزیکی بالایی برخوردار هستند.

وی با اشاره به مشارکت خیران در امر سلامت و همکاری با دانشگاه علوم پزشکی کرمان عنوان کرد: خیران در ساخت و خرید برخی دستگاه‌های پزشکی به این دانشگاه کمک می‌کنند.

احمدی نژاد افزود: بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی امام رضا علیه السلام که بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب شرق کشور است، با کمک خیران در حال ساخت است و تا پایان سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اجرای طرح جامع سلامت خانواده در شهرستان بردسیر تصریح کرد: ۹ دستگاه آمبولانس جدید به ناوگان امدادی این دانشگاه با کمک خیران اضافه شد.

آخرین اخبار «حوادث کرمان» را در صفحه حوادث کرمان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر