زمان مطالعه: 1 دقیقه

دستگیری مالخری که سارق استخدام کرده بود

مردی با استخدام 3سارق، لوازم داخل خودروها را در بازار به فروش می‌رساند.
01 اردیبهشت 1403
شناسه : 116610
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/116610
83+
بالا
مردی با استخدام 3سارق، لوازم داخل خودروها را در بازار به فروش می‌رساند.

حادثه 24 - مردی با استخدام 3سارق، لوازم داخل خودروها را در بازار به فروش می‌رساند.

چند روز پیش اطلاعاتی در اختیار پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت که از فعالیت مجرمانه یک فروشنده لوازم دست دوم خودرو حکایت داشت. بررسی‌ها نشان می‌داد  این فرد 3سارق استخدام کرده  و به آنها سفارش سرقت داده بود. سارقان نیز اجناس مورد نیاز وی را از خودروهای پارک شده در خیابان‌ها سرقت می‌کردند و در ازای دریافت مبلغی در اختیار او قرار می‌دادند. مالخر نیز این اجناس را به فروش می‌رساند و از این طریق پول زیادی به جیب می‌زد.

با این اطلاعات، تحقیقات برای شناسایی و دستگیری مرد مالخر و همدستانش آغاز شد. سردار حمید هداوند، فرمانده انتظامی البرز گفت: اعضای این باند در زمینه سرقت لوازم داخل خودرو در شهر کرج فعالیت می‌کردند. کارآگاهان با تحت نظر گرفتن چندین روزه متهم اصلی(مالخر) موفق شدند سارقانی را که وی استخدام کرده بود، شناسایی و تمامی آنها را در  عملیاتی ضربتی دستگیر کنند.

به گفته هداوند در بازرسی از مخفیگاه متهمان چند دستگاه خودرو و موتور سیکلت و میزان قابل توجهی لوازم خودروی سرقتی کشف شد. متهمان در بازجویی‌ها به ارتکاب 43فقره سرقت لوازم داخل خودرو در کرج اعتراف کردند. آنها با قرار قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

آخرین اخبار «حوادث البرز» را در صفحه حوادث البرز و حوادث کرج حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

کلمات کلیدی:
ارسال نظر