زمان مطالعه: 3 دقیقه

درآمد ۱۱ میلیاردی دولت آمریکا از شرط‌بندی در ورزش

مردم ایالات متحده در مجموع ۱۲۰ میلیارد دلار روی ورزش در سال ۲۰۲۳ شرط‌بندی کرده‌اند؛ کارشناسان اقتصادی معتقدند که اگر این هزینه به سوی صنایع دیگر برود، برای رفاه جامعه بهتر است.
27 فروردین 1403
شناسه : 116314
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/116314
61+
بالا
مردم ایالات متحده در مجموع ۱۲۰ میلیارد دلار روی ورزش در سال ۲۰۲۳ شرط‌بندی کرده‌اند؛ کارشناسان اقتصادی معتقدند که اگر این هزینه به سوی صنایع دیگر برود، برای رفاه جامعه بهتر است.

حادثه 24 - سازمان شرط‌بندی در آمریکا American Gaming Association (AGA) در گزارش سالانه خود اعلام کرد، ۱۲۰ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۳ روی مسابقات ورزشی شرط‌بندی شده بود که این رقم نسبت به سال ۲۰۲۲، حدود ۳۰ درصد افزایش داشته است.

بخش ورزشی USA Today در گزارشی اشاره داشت: «۹۳ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۲ روی ورزش شرط‌بندی شده بود و درآمد صنعت شرط‌بندی روی ورزش، ۷.۵ میلیارد دلار بود. سازمان AGA در گزارش سالانه خود اعلام کرد که این میزان از افزایش، به‌علت افزوده شدن بازار‌های جدید از جمله ایالات ماساچوست و اوهایو بوده و از طرفی بلوغ بازار‌های پیشین نیز به این امر کمک کرد. ایالت اوهایو در سال ۲۰۲۳، درآمدی بالغ بر ۹۳۷ میلیون دلار و سهم ایالت ماساچوست، ۴۸۳ میلیون دلار بوده است.»

نیویورک بیشترین درآمد را از محل شرط‌بندی ورزشی داشته و این ایالت دموکرات درآمدی ۱.۷ میلیارد دلاری را در سال ۲۰۲۳ داشته است. ایالات نیوجرزی و ایلینوی هر یک با یک میلیارد دلار درآمد در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند. با اینکه یکی از القاب لاس‌وگاس، «پایتخت سرگرمی جهان» بوده و اغلب کازینو‌ها در این شهر هستند، اما درآمد ایالت نوادا تنها ۴۸۰ میلیون دلار بود.

کیت دیبان جانشین مدیر استراتژی در ارتباطات سازمان AGA درباره ایالت نوادا گفت: «نوادا بزرگ‌ترین بازار شرط‌بندی در کشور است، اما در بخش شرط‌بندی ورزشی، ایالاتی که امکانات شرط‌بندی غیرحضوری را دارند، درآمد بیشتر کسب می‌کنند.»

 آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر