زمان مطالعه: 1 دقیقه

اخاذی از کشاورزان توسط زن و مرد مامورنما در مزارع پیاز عنبرآباد

فرمانده انتظامی عنبرآباد از دستگیری یک مرد و زن که با حضور در مزارع پیاز عنبرآباد و معرفی خود به عنوان مامور از کشاورزان این شهرستان اخاذی می کردند، خبر داد.
26 فروردین 1403
شناسه : 116265
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/116265
87+
بالا
فرمانده انتظامی عنبرآباد از دستگیری یک مرد و زن که با حضور در مزارع پیاز عنبرآباد و معرفی خود به عنوان مامور از کشاورزان این شهرستان اخاذی می کردند، خبر داد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی عنبرآباد از دستگیری یک مرد و زن که با حضور در مزارع پیاز عنبرآباد و معرفی خود به عنوان مامور از کشاورزان این شهرستان اخاذی می کردند، خبر داد.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس کرمان، سرهنگ رضا فیروزبخت در تشریح این خبر گفت: در پی گزارش چند مورد اخاذی محصول پیاز کشاورزان تحت عنوان مامور در مناطق روستایی عنبرآباد، ماموران پاسگاه انتظامی جهادآباد موضوع مورد بررسی قرار گرفت و متوجه شدند یک مرد و زن با معرفی خود به عنوان مامور، مقدار زیادی پیاز از کشاورزان دریافت و منطقه را ترک کرده اند.

وی افزود: در این راستا ماموران پلیس با بررسی دقیق اظهارات مالباختگان و به دست آوردن مشخصات ظاهری متهمان، این مرد و زن اخاذ را هنگام خروج از شهرستان عنبرآباد با یک خودروی تیبا شناسایی و دستگیر کردند که این افراد در بازجویی های به عمل آمده به ۱۰ فقره اخاذی از شهروندان در پوشش مامور اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی عنبرآباد در پایان با تاکید بر هوشیاری و مراقبت شهروندان نسبت به سارقانی که خود را مامور معرفی می کنند و همچنین درخواست کارت شناسایی از آنان، از شهروندان خواست چنانچه از سوی این افراد در حوزه بخش جهادآباد، جبالبارز جنوبی و عنبرآباد مورد اخاذی قرار گرفته اند برای شناسایی متهمان و طرح شکایت به پاسگاه جهادآباد مراجعه کنند.

آخرین اخبار «حوادث کرمان» را در صفحه حوادث کرمان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر