زمان مطالعه: 1 دقیقه

تولد نوزادان سه قلو در زنجان

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان گفت: اولین سه قلوهای سال جاری استان ۱۸ فروردین ماه در بیمارستان آیت الله موسوی زنجان به دنیا آمدند.
20 فروردین 1403
شناسه : 116032
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/116032
118+
بالا
مدیرکل ثبت احوال استان زنجان گفت: اولین سه قلوهای سال جاری استان ۱۸ فروردین ماه در بیمارستان آیت الله موسوی زنجان به دنیا آمدند.

حادثه 24 - مدیرکل ثبت احوال استان زنجان گفت: اولین سه قلوهای سال جاری استان ۱۸ فروردین ماه در بیمارستان آیت الله موسوی زنجان به دنیا آمدند.

مهدی ژاله چیان روز دوشنبه افزود: والدین این نوزادان آنان را به نام های مهراد، مهرسانا و مهرنیا نامگذاری کردند و از سوی ثبت احوال در همان بیمارستان شناسنامه نوزادان صادر شد.

وی اضافه کرد: شمار ولادت های استان در سه ماهه سوم سال گذشته سه هزار و ۵۹۵ واقعه بوده است که این میزان نسبت به ولادت های مدت مشابه سال قبل با سه هزار و ۳۸۰ واقعه، ۶.۴ درصد افزایش نشان می داد.

به گفته این مسوول، میزان ولادت های ثبت شده استان فصل پاییز سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل رو به رشد بوده است.

وی اظهار داشت: این سازمان اگرچه از نظر قدمت، مجموعه ای با سابقه و قدیمی است ولی از لحاظ کارکرد کاملا به روز حرکت می کند.

ژاله چیان، هوشمندسازی و الکترونیکی شدن امور را از رویکردهای مهم ثبت احوال عنوان و خاطرنشان کرد: صدور آنی شناسنامه برای نوزادان در اغلب بیمارستان های این استان انجام می گیرد که به تبع آن شناسنامه نوزاد در سریعترین زمان و بدون مراجعه والدین به ثبت احوال تحویل آنها می‌شود.

آخرین اخبار «حوادث زنجان» را در صفحه حوادث زنجان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

کلمات کلیدی:
ارسال نظر