زمان مطالعه: 3 دقیقه

طلسم بازی نکردن طارمی با تلخی شکست/ پورتو هوادرانش را غافلگیر کرد

تیم فوتبال پورتو شامگاه یکشنبه مقابل تیم ویتوریا گیمارش نتیجه را واگذار کرد و مهدی طارمی بعد از چند بازی غیبت زمان کوتاهی را برای تیمش به میدان رفت.
20 فروردین 1403
شناسه : 116013
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/116013
236+
بالا
تیم فوتبال پورتو شامگاه یکشنبه مقابل تیم ویتوریا گیمارش نتیجه را واگذار کرد و مهدی طارمی بعد از چند بازی غیبت زمان کوتاهی را برای تیمش به میدان رفت.

حادثه 24 - تیم‌های فوتبال پورتو و ویتوریا گیمارش در هفته بیست و هشتم لیگ پرتغال شامگاه یکشنبه ۱۹ فروردین در ورزشگاه دراگو به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه دو بر یک به سود تیم ویتوریا گیمارش به پایان رسید. «وندرسون گالنو» بازیکن پورتو در دقیقه ۱۲ و به اشتباه دروازه خودی را باز کرد و در ادامه و در دقیقه ۳۳ «ژوتا سیلوا» گل دوم را برای تیم میهمان به ثمر رساند.

در دقیقه ۴۴ «وندرسون گالنو» بار دیگر و این بار برای پورتو موفق به باز کردن دروازه ویتوریا گیمارش شد تا یکی از گل‌های خورده را جبران کند.

مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو نیز از دقیقه ۶۷ و به جای پپه وارد زمین شد اما در زمان کوتاهی که پس از مدت‌ها فرصت حضور در ترکیب تیمش را به دست آورد نتوانست مانع از شکست پورتو شود.

پورتو که هوادارانش را با این نتیجه غافلگیر کرد، با این شکست ۵۸ امتیازی و در رده سوم جدول باقی ماند و ویتوریا گیمارش با ۵۶ امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به براگا در رده پنجم جدول قرار گرفت.

 آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر